کد خبر : 1539871 | 30 تیر 1397 ساعت 12:45 | 35.7K بازدید | 1 دیدگاه

خطیبی به کار خود ادامه می‌دهد؛

ماشین‌سازی بدون فیروز شد گسترش فولاد

شب گذشته تیم ماشین سازی جایگزین تیم گسترش فولاد تبریز شد ولی همچنان حسین خطیبی سرمربی تیمی که در دسته یک حضور دارد، باقی خواهد ماند.

ماشین‌سازی بدون فیروز شد گسترش فولاد

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته جلسه ای میان محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز، رسول خطیبی و جمعی دیگر از اهالی فوتبال تبریز برگزار شد و در نهایت این تصمیم گیری انجام شد که ماشین سازی با توجه به مقبولیت بیشتری که در تبریز دارد و قدیمی بودن آن با تیم گسترش فولاد جایگزین شود.


چند روز پیش زنوزی رسول خطیبی را به عنوان مدیرعامل باشگاه ماشین سازی معرفی کرده بود و رسول خطیبی هم برادر خود حسین خطیبی را به عنوان سرمربی انتخاب کرد تا تمرینات پیش فصل این تیم برای حضور در رقابت های لیگ یک آغاز شود ولی شب گذشته امتیاز گسترش فولاد به ماشین سازی واگذار شد، اما این موضوع تغییری در مسئولیت حسین خطیبی ایجاد نخواهد کرد.


حسین خطیبی با همان نفراتی که در اختیار داشت، تیم گسترش فولاد تبریز را هدایت خواهد کرد و از روز آینده نیز اردوی آماده سازی این تیم در سرعین آغاز خواهد شد، اما هنوز تکلیف فیروز کریمی که فصل گذشته به خوبی موفق به حفظ گسترش فولاد شد و همینطور سرمربی ماشین سازی تبریز مشخص نشده است.


البته با توجه به اینکه ماشین سازی (گسترش فولاد تبریز سابق) روز جمعه 5 مردادماه یعنی کمتر از 6 روز دیگر باید در خانه به مصاف استقلال خوزستان برود، خیلی زود مدیران این باشگاه باید در خصوص سرمربی تیم برای فصل آینده به جمع بندی برسند، چرا که این تیم هنوز به طور کامل وضعیت بازیکنانش مشخص نیست.

دیدگاه‌ها