کد خبر : 1539873 | 30 تیر 1397 ساعت 12:49 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

تاتنهام مشغول حفظ بازیکنان کلیدی خود

بعد از کین و سون، اریک لاملا هم با تاتنهام تمدید کرد

اریک لاملا که مدتها با مصدومیت دست به گریبان بوده امیدوار است قرارداد جدیدش با تاتنهام باعث شود بخت و اقبال به او روی خوش نشان بدهد.

بعد از کین و سون، اریک لاملا هم با تاتنهام تمدید کرد

به گزارش ورزش سه، اریک لاملا ملی‌پوش آرژانتینی بخش اعظم فصل 2016-2017 لیگ برتر جزیره را به خاطر مصدومیت از دست داد ولی با مصدومیت جنگید تا فصل پیش با پیراهن تاتنهام 25 بار به میدان برود. لاملا روز جمعه قرارداد خود با باشگاه تاتنهام را تا سال 2022 تمدید کرد. درحالیکه تاتنهام می‌خواهد بار دیگر برای کسب افتخارات بزرگ به میدان برود لاملا امیدوار است بتواند در فصل جاری در ترکیب این تیم لندنی بازیکنی تاثیرگذار باشد. 


لاملا در گفت و گو با وبسایت رسمی تاتنهام گفت:" مصدوم شدن خیلی سخت است. به خصوص مصدومیت‌های طولانی. ولی من هرگز تسلیم نشدم. حالا دیگر همه چیز تمام شده. قوی بودن از نظر روحی- روانی به من خیلی کمک کرد و حالا آماده‌ام که بازی کنم و از فوتبال لذت ببرم. این روزها هر روز تمرین می‌کنم تا برای اولین بازی تاتنهام آماده باشم. امیدوارم تا پایان فصل همینطور بدون مصدومیت باقی بمانم. مطمئنم این فصل برای من و تیمم فصل خیلی خوبی خواهد بود. دلم می‌خواهد گل بزنم، خوب بازی کنم، برای تیمم بجنگم و برای هواداران تاتنهام از جان و دل مایه بگذارم. شک ندارم که تیم ما فصل آینده فصل خوبی در پیش خواهد داشت ". 


با اینکه تاتنهام تا کنون در فصل نقل و انتقالات امسال بازیکن جدیدی به خدمت نگرفته ولی موفق شده قرارداد چندین نفر از بازیکنان کلیدی خود را تمدید کرده و آنها را در باشگاه نگه دارد. موریسیو پوچتینو سرمربی اسپرز که خود قراردادش را اخیراً تمدید کرده از باقی ماندن ستاره‌هایش در تیم راضی به نظر می‌رسد. سون هونگ-‌مین کره‌ای روز جمعه قرارداد جدید 5ساله‌ای امضا کرد و هری کین، آقای گل جام جهانی روسیه هم پیش از عزیمت به جام جهانی با تاتنهام یک قرارداد شش‌ساله به امضا رسانده بود.

دیدگاه‌ها