کد خبر : 1539898 | 30 تیر 1397 ساعت 14:58 | 28.2K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر برنامه های ستاره کلمبیایی

یری مینا قطعا به تیم بزرگی خواهد رفت

یری مینا، مدافع کلمبیایی بارسلونا با بازی های درخشانش در جام جهانی به نوعی اعاده حیثیت کرد.

یری مینا قطعا به تیم بزرگی خواهد رفت

به گزارش "ورزش سه"، مینا زمستان گذشته با قراردادی به ارزش 11.8 میلیون یورو از پالمیراس به بارسا پیوست ولی نتوانست اعتماد سرمربی این باشگاه را به خود جلب کند و در دیداری هایی هم که به میدان رفت، ناامیدکننده ظاهر شد اما او در جام جهانی ستاره کلمبیا بود تا ثابت کند مدافع ارزشمندی است.

 

 

1282841

 

 

جایر مینا، مدیر برنامه های یری مینا، در مصاحبه با مارکا و در واکنش به شایعات جدایی او گفت:« او تازه کارش در بارسا را شروع کرده ولی هدفش این است که تداوم بیشتری داشته باشد.

یری می خواهد فوتبال بازی کند اما در بارسا بازی های زیادی به وی نمی رسد. هفته دیگر به بارسلونا می آیم تا گفتگوی مثبتی با مدیران باشگاه داشته باشم. یری آسوده خاطر است و قصد دارد بهترین تصمیم را در مورد آینده اش بگیرد. برای او بیش از هر چیزی بازی کردن مهم است و البته چون با بارسا قرارداد دارد همه چیز به خود ما بستگی ندارد.»

 

ایجنت یری مینا ادامه داد:« اگر در بارسلونا به وی بازی نرسد، طبیعی است که ترجیح بدهد در تیمی دیگر به فوتبالش ادامه دهد. او پیشنهادات خوبی از تیم های بزرگ دارد و اگر جدا شود، قطعا به تیمی بزرگ در اروپا خواهد رفت. او البته هنوز نام خاصی از هیچ تیمی نبرده و فعلا باید ببینیم گفت و گو با مسئولان بارسا چگونه پیش خواهد رفت.»

 

دیدگاه‌ها