کد خبر : 1539907 | 30 تیر 1397 ساعت 15:15 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

دوری دو هفته‌ای محرمی از ترکیب دیناموزاگرب

صادق محرمی با بدشانسی بزرگی مواجه شده و اولین تجربه حضور در ترکیب تیمش در لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد.

دوری دو هفته‌ای محرمی از ترکیب دیناموزاگرب

به گزارش "ورزش سه"، پدیده دو فصل گذشته پرسپولیس با توجه به نمایش درخشانش در نهایت چشم دیناموزاگرب کرواسی را گرفت و پیراهن آبی این تیم را برتن کرد. این بازیکن که در پایان لیگ هفدهم راهی کرواسی شد و در اردوی پیش فصل این تیم عملکرد خوبی نیز از خود به جا گذاشت.


محرمی که با توجه به نمایش فنی و اخلاقی خود به محبوبیت بالایی نزد هواداران این تیم دست یافته بود، در آخرین بازی خود در پیراهن پرسپولیس نیز با بدرقه خوبی از سوی هواداران همراه شد تا نشان دهند به رویاپردازی او احترام می‌گذارند و امیدوارند ستاره جوان تیم‌شان به موفقیت در اروپا دست یابد.


محرمی که در بازی دوستانه تیمش برابر واراژدین فیکس بود، در جریان این مسابقه دچار مصدومیت شد تا حضور او در دیدار بعدی تیمش مقابل هاپوئل بیرشوا در هاله ای از ابهام قرار گیرد. 


مدافع راست جوان دیناموزاگرب که نمی‌خواهد اولین روزهای حضورش در فوتبال اروپا با چالش همراه شود، اکنون طبق نظر کادرپزشکی این باشگاه مراحل درمانی خود را پشت سر می‌گذارد و با این شرایط حضورش در این دیدار در هاله‌ای از ابهام قرار خواهد گرفت و بازی نکردنش در این جدال جدی‌تر خواهد بود. 


دیدار دو تیم دیناموزاگرب و هاپوئل رژیم صهیونیستی روز دوم مردادماه و در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا برگزار خواهد شد و بعد از آن این تیم در اولین دیدار لیگ کرواسی به مصاف رودش خواهد رفت و در نهایت دیدار برگشت این تیم مقابل نماینده صهیونیستی یک هفته بعد برگزار خواهد شد. اتفاقی که بعید است در هر دو بازی رفت و برگشت شاهد حضور محرمی در ترکیب دیناموزاگرب باشیم و احتمالا این بازیکن اولین تجربه اروپایی خود را از دست بدهد.

دیدگاه‌ها