کد خبر : 1539922 | 30 تیر 1397 ساعت 17:17 | 101K بازدید | 0 دیدگاه

استعفا با انتشار نامه گلایه آمیز

فرار آذری از دست خرچنگ‌های مردابی!

مدیرعامل موفق تیم ذوب آهن اصفهان امروز و در اقدامی غیرقابل پیش بینی در صفحه اجتماعی خود اعلام کرد دیگر تمایلی به ادامه فعالیت در جمع ذوبی ها ندارد.

فرار آذری از دست خرچنگ‌های مردابی!

به گزارش "ورزش سه"، سعید آذری که در دوره اول حضور خود در جمع ذوبی ها توانسته بود با این تیم به موفقیت های فراوانی دست پیدا کند چهار فصل پیش و در شرایطی که ذوبی ها حال و روز خوشی نداشتند و برای باقی ماندن در لیگ برتر تقلا می کردند به این تیم آمد و توانست با فرمول های مدیریتی خود یک بار دیگر این تیم را به جمع تیم های مدعی و بالانشین در فوتبال ایران برساند.


اکنون در حالی که کمتر از یک هفته تا آغاز بازی های لیگ هجدهم باقی مانده است مدیرعامل ذوبی ها با اقدامی عجیب و البته غیرقابل پیش بینی از خداحافظی خود با مجموعه ذوب آهن خبر داد. آذری درباره این تصمیم خود با دو مطلب جداگانه و پیاپی در صفحه اجتماعی خود به توضیح پرداخت.

 

1321475

 

وی در اولین مطلب خود که خبر خداحافظی نیز در آن منتشر شد نوشت:

"یاعلی مدد. روزهای سخت تمام شده اند، ذوب آهن به جایگاه بین المللی خود بازگشته، تعهدات خارجی کاملا پرداخت شده، همه برای آمدن به این مجموعه خوشنام اشتیاق نشان می دهند، از مربی، ورزشکار، پزشک، کادر اجرایی و ... ولی ظاهرا دیگر نیازی به وجود بنده کمترین نیست. باید رفت با عزت و شرافت، حالا ذوب آهن همه چیز دارد، زمین، قهرمان، مقام، جایگاه. دیگر بس است زجر کشیدن برای نردبان ترقی شدن، انگار قطار من به ایستگاه آخر رسیده باید پیاده شد، این آخرین سکو برای بیرون پریدن است."

 

 

1321476

 


آذری بلافصله پس از این اعلام خبر، در پستی دیگر به توضیح درباره این اقدام پرداخت. او نوشت:

"رفتن همیشه هم بد نیست مخصوصا از جایی که قدرت را نمی دانند، گاهی با رفتن ماندگار می مانی نه برای کسانی که منتظر شنیدن صدای دام های خداحافظی تو هستن، بلکه برای آنهایی که متوجه اند چه کردی. بد نیست گاهی نبود. شاید وقت ماندگاری فرارسیده است. وقت ماندگاری، این بار برای همیشه، فرار کن از دست خرچنگ های مردابی آنان که نمی توانند رقص ماهی زلال پرست را تحمل کنند، رها شو از این همه خستگی.

 

سعید آذری که سابقه قهرمانی در وزنه برداری را دارد از موفقترین مدیران باشگاهی در این به شمار می رود و دو دوره حضور او در ذوب آهن سرشار از کارهای مثبت و عناوین مناسب برای این باشگاه بوده است. آذری که ظاهرا از مشکلات مالی کارخانه ناراضی است در نهایت در شرایطی تصمیم به جدایی گرفته که امسال سرمربی منتخب او یعنی امید نمازی در حال آماده سازی تیم برای حضور در بازی های لیگ جدید است.


ذوب آهن در فصل گذشته با امیر قلعه نویی نتایج بسیار خوبی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به دست آورد و آذری قصد داشت در فصل تازه نیز روند مثبت ذوب آهن را ادامه دهد با این حال متن تند نامه های او نشانگر اختلافات جدی بین او و برخی مدیران بالادستی(احتمالا اعضای هیات مدیره) است.

دیدگاه‌ها