کد خبر : 1539924 | 30 تیر 1397 ساعت 16:37 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

جایگاه فجر خیلی بالا است

صالح: در پایان لیگ یک فقط 3 تیم خوشحال هستند

سرمربی جدید فجر سپاسی می گوید هدفش از حضور در این تیم رسیدن به لیگ برتر است.

صالح: در پایان لیگ یک فقط 3 تیم خوشحال هستند

مجید صالح در مورد قبول پیشنهاد سرمربیگری فجر سپاسی به ورزش سه گفت: با دو سه تیم صحبت هایی شد ولی آنها به سرانجام نرسید تا این که از طرف باشگاه فجر تماس گرفتند و من چهارشنبه در خدمت آنها بودم. زیاد صحبت های ما طول نکشید چون هم فجر سپاسی تیم قدیمی است و  هم یک باشگاه  ارزشی است. این تیم لیاقتش بالاتر از این است و امیدوار هستم بتوانیم فجر سپاسی را به جایگاه اصلی اش برسانیم.


او در مورد امکانات فجرسپاسی هم می گوید: امکانات از نظر سخت افزاری به نسبت تیم های لیگ یکی و حتی بعضی از تیم های لیگ برتری خوب است. باشگاه فجر سپاسی سونا، استخر، دو زمین تمرین و سالن سرپوشیده دارد  و امکانات آن شاید از خیلی از  تیم های لیگ برتری هم بهتر باشد.


سرمربی جدید فجر سپاسی در مورد شرایط این تیم از نظر بازیکن هم می گوید: بازیکنانی که از فصل گذشته در این تیم بازی می کردند هم اکنون هم هستند. تشکر می کنم از آقای کلانتری و من با ایشان تماس گرفتند و رخصت گرفتم. آقای کلانتری فصل قبل با بدشانسی نتوانست به لیگ برتر صعود کند و در گام های آخر کم آورد. یک تعداد سرباز به تیم ما اضافه می شوند و اسکلت این تیم هم خوب است، امیدوار هستم بتوانیم چند بازیکن آزاد هم اضافه کنیم تا با شرایط ایده آل در لیگ شرکت کنیم.


صالح در مورد شرایط مالی باشگاه فجرسپاسی هم می گوید: شاید از خیلی از تیم های لیگ یکی شرایط فجر سپاسی  بهتر نباشد ولی برای من مسائل مالی چندان مهم نیست و می خواهیم در این تیم قدیمی کار کنم و به مردم استان فارس خدمت کنم. مهمتر از همه برای من امکانات سخت افزاری این باشگاه است.  شرایط مالی فجر سپاسی نه خیلی بد  است و نه خیلی خوب.


او در مورد شانس صعود فجرسپاسی به لیگ برتر هم گفت: هر 18 تیم هدفشان لیگ برتر است و ما هم همین هدف را داریم. در لیگ یک فقط سه رتبه مهم است، رتبه اول و دوم که به صورت مستقیم صعود می کنند و تیم سوم که به پلی آف می رود.  شاید فقط 3 تیم باشند که ماندن در لیگ یک برایشان کافی باشد و سایر تیم ها برای صعود به لیگ برتر تلاش می کنند و شما می بینید که چه مربی های خوبی در این لیگ کار می کنند.


سرمربی فجر سپاسی در مورد کادر فنی اش هم می گوید: سعی کرده ایم از همکاران  بومی استفاده کنیم. فقط مربی بدنساز اضافه نکرده ایم و  شاید در آینده یک آنالیزور هم به جمع کادرفنی مان اضافه کنیم.

 

دیدگاه‌ها