کد خبر : 1539929 | 30 تیر 1397 ساعت 16:49 | 26.9K بازدید | 0 دیدگاه

برای هدایت تیم در لیگ برتر؛

فیروز، اسکو، فرکی و خطیبی گزینه‌های ماشین‌سازی

محمدرضا زنوزی و رسول خطیبی مالک در حال بررسی شرایط برای انتخاب سرمربی فصل آینده ماشین سازی هستند و امروز سرمربی جدید این تیم معرفی خواهد شد.

فیروز، اسکو، فرکی و خطیبی گزینه‌های ماشین‌سازی

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته اعلام شد که امتیاز تیم گسترش فولاد تبریز به ماشین سازی واگذار می شود تا جای این دو تیم در رقابت های لیگ برتر و لیگ یک تغییر کند.


در همین راستا حسین خطیبی که پیش تر به عنوان سرمربی ماشین سازی در لیگ یک انتخاب شده بود، هدایت گسترش فولاد تبریز را در فصل آینده که در رقابت های لیگ یک باید حضور داشته باشد، را همچنان به عهده دارد ولی در مورد سرمربی فصل آینده ماشین سازی هنوز تصمیم گیری نشده و محمدرضا زنوزی که عملا مالک سه تیم تبریزی است در حال بررسی گزینه ها برای انتخاب مربی فصل آینده ماشین سازان است.


امروز زنوزی به همراه رسول خطیبی مدیرعامل ماشین سازی جلسه ای را برگزار کردند و نام چهار مربی شامل حسین فرکی، دراگان اسکوچیچ و فیروز کریمی برای هدایت سبزقباهای تبریزی به همراه رسول خطیبی مطرح شد که البته هنوز محمدرضا زنوزی در این خصوص به جمع بندی نرسیده است.


قرار است امروز ساعت 6 جلسه ای برگزار شود و از میان نام های مطرح شده یکی به عنوان سرمربی ماشین سازی در فصل آینده لیگ برتر انتخاب شود.


گفتنی است ماشین سازی در شرایطی به لیگ برتر آمده که از بازیکنان گسترش فولاد سود خواهد برد ولی در فاصله 6 روز مانده به آغاز رقابت ها کار سختی برای رقابت با سایر مدعیان خواهد داشت.

دیدگاه‌ها