کد خبر : 1539930 | 30 تیر 1397 ساعت 16:57 | 64.1K بازدید | 1 دیدگاه

پیام احساسی دروازه بان پرسپولیس برای امیری

بیرانوند: وحیدجان می‌ماندی و هت‌تریک می‌کردیم

جدایی وحید امیری از پرسپولیس نه تنها از نظر فنی می تواند در پرسپولیس تاثیرگذار باشد ، به نوعی جدایی دو دوست بعد از سال ها بازی در کنار یکدیگر است.

بیرانوند: وحیدجان می‌ماندی و هت‌تریک می‌کردیم

به گزارش"ورزش سه" وحید امیری و علیرضا بیرانوند آنقدر با هم رابطه صمیمانه و نزدیکی داشتند که وقتی بیرانوند تصمیم گرفت در پرسپولیس بماند این انتظار وجود داشت که امیری هم بماند اما شماره 19 پرسپولیس در دو فصل اخیر سرانجام به ترابزون اسپور رفت تا بعد از ده سال بازی در کنار یکدیگر این دو فوتبالیست اهل استان لرستان از هم جدا شوند.

 

در همین رابطه علیرضا بیرانوند با انتشار عکسی از خودش و وحید امیری در اینستاگرام نوشت:«  خیلی زود ده سال از دوستیمون گذشت. از روزهای سختی که در تیم نفت داشتیم و تلاش برای رسیدن به آرزو های بزرگ تا پیوستن همزمانمان به تیم بزرگ پرسپولیس. تو این ده سال اتفاقات تلخ و شیرین زیادی داشتیم که دو قهرمانی پیاپی با پرسپولیس بهترین خاطره همه زندگی مان بود ، وحید جان خیلی دوست داشتم بمونی و در قهرمانی هت تریک کنیم و خاطرات شیرین دیگری رو رقم بزنیم ولی قسمت نشد، تو این دو سال زحمت های زیادی واسه ما کشیدی ؛ وفاداری و خستگی ناپذیریت برای همه ما همیشه ستودنی بوده و خواهد بود. امیدوارم در تیم جدیدت موفق باشی ، تصمیمت برای همه ما قابل احترام هستش چون هر کس این حق رو داره که مسیر زندگی و آیندشو تعیین کنه و بهترین انتخاب ها رو برای خودش و خانواده اش داشته باشه.»


وحید امیری امروز با قراردادی دوساله به تیم ترابزون اسپور ترکیه پیوست اما علیرضا بیرانوند فصل را با پرسپولیس آغاز خواهد کرد. هرچند این خبر نیز وجود دارد که دروازه بان ملی پوش پرسپولیس نیز در نیم فصل از این تیم جدا شده و شاید مقصد بعدی او نیز لیگ ترکیه باشد.

دیدگاه‌ها