کد خبر : 1539945 | 30 تیر 1397 ساعت 18:01 | 33.3K بازدید | 0 دیدگاه

امن در دفاع، خطرناک در ضدحمله؛

تراکتورِ توشاک چگونه وارد لیگ می شود؟

5 بازی دوستانه تراکتور پیش از آغاز لیگ هجدهم نشان می دهد آن ها تمایل چندانی به مالکیت و حفظ توپ ندارند.

تراکتورِ توشاک چگونه وارد لیگ می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازان پنجمین بازی دوستانه در پیش فصل را از دقایقی قبل آغاز کرده اند و حالا می توان با اطمینان بیشتری در خصوص نحوه بازی این تیم صحبت کرد. تراکتور این فصل سرمربی بریتانیایی تبار را روی نیمکت خود می بیند و همین موضوع سبب شده تا شناخت اهالی فوتبال از این تیم کافی نباشد.

 

از 4 بازی در اردوی ترکیه مشخص شد که آن ها با سیستم 532 در دفاع و 352 در حمله به مصاف رقبا می روند. همچنین به نظر می رسید سبک بازی آن ها مبنی بر مالکیت توپ نیست و بیشتر تمایل دارند توپ در اختیار حریف باشد.

 

امروز در بازی با شهرداری ماهشهر تمام این ادعاها به حقیقت تبدیل شده است. شاگردان جان توشاک سعی می کنند تا استحکام خود در دفاع را حفظ کنند و از ضد حملات بیشترین بهره را ببرند.

 

این سبک بازی که در ایران سال هاست با کارلوس کی روش اجرا می شود و تیم ملی ایران با همین شیوه 2 دوره در جام جهانی حضور پیدا کرده و همچنین به صدر جدول رنکینگ آسیا دست یافته است.

 

شاید در این شیوه بازی، موقعیت ها کمتر باشند و تماشاگران لذت لازم را از بازی نبرند، اما در صورت حضور مهاجم فرصت طلب می تواند نتیجه را برای تیم به ارمغان بیاورد.

دیدگاه‌ها