کد خبر : 1539961 | 30 تیر 1397 ساعت 19:59 | 44.5K بازدید | 0 دیدگاه

نمی توانم بگویم عزیزم ببخشید می خواهم گل بزنم!

سکوت نیمار شکست؛ من تمارض نمی کنم!

نیمار، ستاره 26 ساله تیم ملی برزیل در مورد اتهاماتی که در خصوص تمارض به او زده می شود صحبت کرد.

سکوت نیمار شکست؛ من تمارض نمی کنم!


به گزارش "ورزش سه"، یکی از سوژه های جالب جام جهانی روسیه 2018 خطاهای متعدد روی نیمار و واکنش این ستاره تکنیکی بعد از زمین خوردن بود که حتی باعث به راه افتادن چالشی در این خصوص نیز شد و حالا ستاره برزیلی در این رابطه خود را از اتهامات مبرا کرده است.

 

1321499

 

نیمار گفت: "آیا شما فکر می کنید من علاقه دارم چنین تکل هایی روی پای من زده شود؟ خیر زیرا این تکل ها درد زیادی دارد. بعد از هر بازی 4 یا 5 ساعت پای من در یخ قرار می گیرد و تا این اتفاق برای شما رخ ندهد متوجه درد آن نخواهید شد اما من سعی می کنم به جک هایی که در این رابطه برایم ساخته شد به دید طنز نگاه کنم.

 

حتی من دیروز در اینستاگرام خود پستی در مورد شوخی کردن با بچه ها در این رابطه قرار دارم. دریبل زدن و رویارویی با رقیب در ذات فوتبال من است.

 

من نمی توانم در مقابل حریف ایستاده و بگویم عزیزم، ببخشید من می خواهم به شما گل بزنم؛ من نمی توانم چنین کاری انجام دهم. پس من باید تلاش کنم با دریبل زدن از سد بازیکن حریف عبور کنم اما برخی مدافعان این اجازه را به من نداده و رویم مرتکب خطا می شوند.

 

در بسیاری از موارد من سریع تر از رقیب حرکت می کنم و آنها مجبور می شوند روی من خطا کنند و اصلا دلیل حضور داور در زمین فوتبال نیز همین موضوع است."

دیدگاه‌ها