کد خبر : 1540000 | 31 تیر 1397 ساعت 00:26 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

جان هارتسون:

آرسنال هنوز فاصله زیادی با رقبایش دارد

جان هارتسون، مهاجم سابق آرسنال، معتقد است که این باشگاه هم در بازار نقل و انتقالات و هم در رقابت قهرمانی لیگ برتر، فاصله زیادی با رقبایش دارد.

آرسنال هنوز فاصله زیادی با رقبایش دارد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کنار رفتن آرسن ونگر از هدایت توپچی ها، این باشگاه اونای امری را به خدمت گرفت و او هم بازیکنانی مانند برند لنو و سوکراتیس پاپاستاتوپولس را خرید اما هارتسون معتقد است که این بازیکنان نمی توانند آرسنال را در لیگ برتر به قهرمانی برسانند.

او به دیلی استار گفت:" هواداران آرسنال باید در چند سال آینده صبور باشند و انتظار موفقیت نداشته باشند زیرا من معتقدم که آنها همچنان راهی طولانی برای به خدمت گرفتن بهترین بازیکنان دنیا در بازار نقل و انتقالات دارند.

 

 

1304337

 

فکر می کنم خیلی از هواداران آنها با من هم عقیده باشند. البته آنها تازه امری را انتخاب کردند. او رزومه فوق العاده ای در فتح لیگ اروپا دارد. فکر می کنم هواداران باید کمی در مورد صبور باشند و معتقدم اگر او بودجه لازم برای درست کردن تیمش را داشته باشد، از توانایی لازم برخوردار است.

اما آنها هنوز راهی طولانی برای به خدمت گرفتن بهترین بازیکنان دنیا را دارند و حتی وقتی بهترین بازیکنان دنیا در بازار حضور داشته باشند، آنها نمی توانند آنها را به خدمت بگیرند.

چرا آنها برای خرید هازارد اقدام نمی کنند؟ چرا آنها برای خرید ویلیان پا پیش نمی گذارند؟ چرا آنها برای این بازیکنان بزرگ که حدود 100 میلیون یورو قیمت دارند، وارد بازار نمی شوند؟ فکر نمی کنم آنها آماده این کار باشند."

دیدگاه‌ها