کد خبر : 1540023 | 31 تیر 1397 ساعت 09:37 | 27.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکن جدید بارسا از همبازی شدن با مسی می‌گوید

لنگلت: خوشحالم که دیگر مقابل مسی نیستم

کلمنت لنگلت بازیکن تازه پیوسته به بارسلونا اعتراف کرده که از اینکه دیگر مجبور نیست در مقابل لیونل مسی و غول کاتالان بازی کند خوشحال است.

لنگلت: خوشحالم که دیگر مقابل مسی نیستم

به گزارش "ورزش سه"، لنگلت 23ساله اوایل ماه جاری میلادی با قراردادی به ارزش 42 میلیون دلار به بارسلونا پیوست تا بارسا در عمق دفاعی خود قدرت بیشتری پیدا کند. لنگلت بعد از دنی آلوز، سیدو کیتا و آدریانو، یکی دیگر از فوتبالیست‌هایی است که در سالهای اخیر از سویا به بارسلونا ملحق شده‌اند. لنگلت می‌گوید از اینکه با ستاره‌هایی مثل مسی همبازی شده خوشحال است.


لنگلت در گفتگو با تلویزیون بارسا گفت:" از اینکه اینجا هستم خیلی خوشحالم چون حالا دیگر لازم نیست مقابل آنها بازی کنم. مسی بهترین فوتبالیست دنیا است. او خیلی راحت حاکم بازی می‌شود و می‌تواند در هر لحظه از بازی، از هر کجا که بخواهد گلزنی کند. البته مدافعین اگر کمی شانس داشته باشند می‌توانند جلویش را بگیرند ولی بعد سر و کله‌ی یک ستاره‌ی دیگر پیدا می‌شود که کار را تمام می‌کند".


این مدافع فرانسوی امیدوار است بتواند به سرعت خود را با زندگی در نیوکمپ سازگار کند و معتقد است کیفیت بالای بازیکنان بارسلونا قاعدتاً روند سازگار شدن او با تیم را آسان‌تر خواهد کرد. لنگلت گفت:" وقتی آدم با فوتبالیست‌های خوب بازی می‌کند، اضافه شدن یک بازیکن جدید به تیم راحت‌تر می‌شود. اینجا هم تک‌تک فوتبالیست‌هایش در بالاترین سطح فوتبال دنیا هستند ".

دیدگاه‌ها