کد خبر : 1540047 | 31 تیر 1397 ساعت 10:16 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

قیمت بالای بلیط و عدم حضور ستاره‌های جام جهانی

چرا بازی بایرن و پاری سن‌ژرمن کم‌تماشاچی بود؟

بایرن مونیخ و پاری سن‌ژرمن، جدال قهرمانهای آلمان و فرانسه که دیروز در قالب رقابتهای اینترنشنال چمپیونز کاپ برگزار شد و انتظار می‌رفت تماشاچی‌های بسیاری را به استادیوم بکشاند.

چرا بازی بایرن و پاری سن‌ژرمن کم‌تماشاچی بود؟

به گزارش "ورزش سه"، این بازی که با پیروزی 3-1 بایرن به پایان رسید کیفیت قابل قبول و سطح بالایی داشت. ولی تعداد تماشاچی‌های حاضر در ورزشگاه محل برگزاری بازی، استادیوم ورترزی در اتریش بسیار کمتر از حد انتظار بود. طبق آمار رسمی 22300 نفر برای تماشای بازی دیروز به این استادیوم 30هزار نفره رفته بودند ولی واقعیت این است که در ظاهر، تعداد تماشاچی‌ها به مراتب کمتر به نظر می‌رسید. این عدم استقبال البته بی‌دلیل نبود.

 

با اینکه بسیاری از ستاره‌های بزرگ دو تیم که در جام جهانی روسیه به میدان رفته بودند در بازی غایب بودند ولی بلیط‌های مسابقه به قیمتی در حد بازیهای لیگ قهرمانان اروپا به فروش می‌رسید و تماشاچی‌ها باید برای تهیه‌ی بلیط و ورود به ورزشگاه چیزی بین 57 تا 77 یورو پرداخت می‌کردند.


همین قیمت بالای بلیط به احتمال بسیار زیاد باعث شده بود بسیاری از توریست‌های آلمانی قید تماشای بازی را بزنند. کافی است تصور کنید یک خانواده‌ی چهارنفره برای تماشای بازی باید 280 یورو پرداخت می‌کرد، بدون احتساب هزینه‌ی غذا. باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرده که باشگاه در قیمت‌گذاری بلیط‌ها نقشی نداشته و برگزارکننده‌ی رقابتها آی‌سی‌سی قیمت بلیطها را تعیین می‌کند.

 

منبع : اشپورت1

دیدگاه‌ها