کد خبر : 1540048 | 31 تیر 1397 ساعت 11:08 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

کبدی ایران زیر ذره‌بین رسانه‌های هندی

سایت خبری هندی در گزارشی به بررسی شرایط تیم کبدی ایران در آستانه بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ پرداخته است.

کبدی ایران زیر ذره‌بین رسانه‌های هندی

به‌ گزارش ورزش سه از ‌ایسنا، سایت Sports keeda، در مطلبی تیم کبدی ایران را آنالیز کرده که این موضوع نشان می‌دهد هندی ها ایران را جدی ترین رقیب خود برای قهرمانی می‌دانند و همچنین اینکه قهرمانی در مسابقات کبدی بازیهای آسیایی جاکارتا چقدر برای آنها اهمیت دارد.

 

در این سایت آمده است: تیم کبدی ایران با گرفتن مدال نقره در بازی‌های مسترز دوبی ۲۰۱۸ فصل خوبی را پشت سر گذاشته است. ایران یکی از قدرت‌های حال حاضر کبدی به حساب می‌آید. ایران ۱۶ نفر را به عنوان اعضای تیم کبدی معرفی کرده است. غلامرضا مازندرانی، سرمربی این تیم است. کنار گذاشتن معراج شیخ کاپیتان سابق تیم کبدی ایران از ترکیب تیم تعجب آور بود.

 

ایران مهاجمان جادویی را پرورش داده است که مرزها را جابه جا کرده‌اند. این بازیکنان که کشتی و ورزش‌های رزمی را در خون خود دارند تکنیک بسیار بالایی را نیز کسب کرده‌اند.

 

محمد اسماعیل مقصودلو، یکی از اصلی‌ترین مهاجمان ایرانی است. او در جام جهانی کبدی ۲۰۱۶ عملکرد بسیار خوبی داشت و در مسابقات قهرمانی آسیای ۲۰۱۷ نقش اساسی برای ایران ایفا کرد.

 

ابوالفضل مقصودلو و عماد صداقت نیا برای تیم از هر تلاشی فروگذار نمی‌کنند. ابوالفضل مقصودلو با تجربه خوب خود و عماد صداقت نیا با سر زنده بودن خود می‌توانند تیم را نجات دهند.

 

محسن مقصودلو ترکیب خوبی از سرعت و چالاکی است که می‌تواند در موقعیت‌های لازم به کمک تیم بیاید.

 

هند به پرورش مهاجمان هوشیار معروف است. ایران نیز به پرورش بازیکنان جنگنده معروف است. بازیکنانی هچون فاضل اتراچالی، ابوذر میغانی این چنین ویژگی دارند. این دو بازیکن سابقه کشتی دارند.

 

بازی‌های آسیایی فرصتی است تا بازیکنان چپ و راست ایران نشان دهند که مدافعان خوبی هستند. محمد ملک و سعید غفاری بازیکنان شناخته شده‌ای هستند که گوشه چپ را حفظ می‌کنند.

 

محمدی بنی بخش تمامی حرکاتی که تیم به آن نیاز دارد را به خوبی اجرا می‌کند. او در تقابل با دفاع بسیار خوب عمل می‌کند و می داند که چگونه می‌تواند از چپ و راست مدافعان را خنثی کند. بنی بخش بدون شک یکی از بازیکنانی کلیدی ایران است.

 

بازیکنانی همچون محمد قربانی و حمید میرزایی نادر می‌توانند به خوبی از راست تیم را ساپورت کنند و نقش خوبی هم در حمله و هم در دفاع دارند.

 

چهره‌های جدیدی همچون میثم عباسی و محمدرضا شادلو نیز در تیم ایران دیده می‌شوند.

 

ایرانیان از سال ۲۰۰۴ که وارد این ورزش شده‌اند برتری خود را نشان داده‌اند. کبدی ایران با دو مدال نقره در بازی‌های آسیایی قصد دارد که این بار بتواند طلا کسب کند.

 

دیدگاه‌ها