کد خبر : 1540071 | 31 تیر 1397 ساعت 11:58 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

صعود پاکدامن به جمع ۱۶ شمشیرباز برتر

علی پاکدامن با شکست یاگودکا از اوکراین به جمع ۱۶ شمشیرباز برتر مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان در چین صعود کرد.

صعود پاکدامن به جمع ۱۶ شمشیرباز برتر

به گزارش "ورزش سه" به نقل از فارس، در ادامه بخش انفرادی مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان در چین رقابت های سابر مردان پیگیری شد.


سه نماینده ایران (علی پاکدامن، مجتبی عابدینی و فرزاد باهر) به مصاف حریفان خود رفتند.


فرزاد باهر ارسباران که پیش از این در مرحله مقدماتی با ۴ پیروزی و یک شکست به صورت مستقیم به جدول ۶۴ نفره راه پیدا کرده بود در این مرحله مقابل یان شمشیربازی از چین ۱۵ بر ۹ نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.

 

مجتبی عابدینی دیگر نماینده کشورمان که در دور مقدماتی با کسب ۸ پیروزی به طور مستقیم به جدول ۶۴ نفره راه یافت در این مرحله در رقابتی تنگاتنگ و نزدیک برابر یاگوداکا شمشیرباز قدرتمند اوکراینی با نتیجه ۱۵ بر ۱۴ متوقف شد و از ادامه مسابقات باز ماند.



علی پاکدامن دیگر سابریست کشورمان که به دلیل قرار داشتن در جمع ۱۶ شمشیرباز برتر رنکینگ جهانی در مرحله مقدماتی با قرعه استراحت روبرو شده بود و به صورت مستقیم به جدول ۶۴ نفره راه پیدا کرد در این مرحله با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ حریف هنگ کنگی خود را مغلوب کرد و به جدول ۳۲ نفره صعود کرد. پاکدامن در گام بعدی برابر یاگوداکا از اوکراین به روی پیست رفت و رقیب خود را ۱۵ بر ۱۲ شکست داد و به جدول ۱۶ نفره راه یافت.


پاکدامن برای راه یابی به جمع ۸ شمشیر باز برتر باید‌ کیم جون هو شمشیرباز کره ای که قهرمانی المپیک را در کارنامه خود دارد را باید شکست بدهد.
 

دیدگاه‌ها