کد خبر : 1540107 | 31 تیر 1397 ساعت 15:01 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

10 غایب در آخرین تمرین تیم امید

تیم امید ایران در شرایطی خود را آماده سفر عراق برای برگزاری اولین بازی های رسمی می کند که در آخرین تمرین قبل از این سفر 10 بازیکن غیبت داشتند.

10 غایب در آخرین تمرین تیم امید

به گزارش ورزش سه، به جز امید نورافکن و  رضا شکاری که شاغل در تیم های خارجی هستند سینا زامهران نیز به عنوان بازیکن مصدوم دراین اردو غایب است اما 7 بازیکن هم از تیم های تراکتورسازی، سایپا، نساجی و ذوب آهن در این تمرین حضور نداشتند. همچنین مهدی قائدی ملی پوش استقلال هم در این تمرین غایب بود اما به جمع ملی پوشان اضافه خواهد شد.


این مساله باعث گلایه حمید استیلی مدیر تیم امید شده است. او در این باره به خبرنگاران گفت: پرسپولیس با وجود اینکه از پنجره نقل و انتقالات محروم است، سه بازیکن خود را در اختیار تیم امید قرار داد و قرار است مهدی قائدی از تیم استقلال هم به زودی به تیم امید اضافه شود. البته هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال مصوب کرده بود که باید باشگاه‌ها دو بازیکن در اختیار تیم امید قرار دهند که متاسفانه همکاری نکردند.


استیلی در این باره می گوید: بازیکن در این باره مقصر نیست، بلکه باید باشگاه ها به قوانین احترام بگذارند در غیر این صورت کمیته انضباطی در مورد این مسئله تصمیم‌گیری می‌کند. همیشه می‌گوییم تیم امید بچه سرراهی است.

دیدگاه‌ها