کد خبر : 1540123 | 31 تیر 1397 ساعت 14:46 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

ابراز امیدواری برای معافیت سربازهای تیم ملی

جام ملت های آسیا درحالی قرار است در دی ماه در امارات برگزار شود که تیم ملی ایران برای حضور در این بازی ها با مشکل بزرگی روبرو است.

ابراز امیدواری برای معافیت سربازهای تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران باید خود را آماده حضور در جام ملت ها کند اما در حال حاضر تعدادی از بازیکنان این تیم که در جام جهانی حضور داشتند هم اکنون با مشکل سربازی روبرو هستند و ممکن است نتوانند برای حضور در این بازی ها مشکل خروج از کشور خود را حل کنند.


مشکل فوتبال ایران از جایی شروع می شود که در حال حاضر 7-8 بازیکن تیم ملی مشمول خدمت سربازی هستند و حضور آنها در جام ملت ها به دغدغه اصلی کی روش تبدیل شده است.


مهدی تاج در مورد راهکار فدراسیون فوتبال در مورد حل مشکل بازیکنان سرباز هم گفت: همین حالا با وزیر و صالحی‌امیری جلسه داشتیم.مسئله سربازها مسئله ملی است. شما دیدید که یک افتخاری نصیب فوتبال کشور شده که در چند مورد مورد تائید مقام معظم رهبری قرار گرفته است. این اتفاق خوبی محسوب می‌شود.از آن طرف مسئولان نظام وظیفه هم می‌خواهند در این موفقیت‌ها شریک باشند.به همین علت به سرلشکر باقری نامه نوشتیم و از آنجا که او را از نزدیک می‌شناسم می‌دانم که منافع  ملی توسط او و ستاد مشترک نیروهای مسلح در نظر گرفته می‌شود.


اما مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان هم امروز به این موضوع واکنش نشان داد و البته ادعا کرد مشکل این بازیکنان حل می شود: همان طور که تا الان مشکلات‌شان حل شده ان‌شاءالله از این به بعد هم حل خواهد شد.

دیدگاه‌ها