کد خبر : 1540157 | 31 تیر 1397 ساعت 17:02 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

در بادران جلوی ریخت و پاش را گرفتم

پاشازاده: افتخاری نوسان زیادی در استقلال داشت

سرمربی بادران با ابراز رضایت از روند آماده سازی تیمش از شروع برنامه های تاکتیکی و برگزاری دیدارهای تدارکاتی خبر داد.

پاشازاده: افتخاری نوسان زیادی در استقلال داشت

به گزارش "ورزش سه"، مهدی پاشازاده سرمربی بادران تهران درمورد آخرین وضعیت تیمش به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر شرایط خیلی خوبی داریم و اردوی مطلوبی را در کرمانشاه پشت سر گذاشتیم. تمام برنامه های ما در این اردو به تمرینات بدنسازی گذشت و به اهداف مان رسیدیم.


او ادامه داد: از این هفته برنامه های تاکتیکی خودمان را آغاز خواهیم کرد و 5 بازی تدارکاتی نیز در برنامه خواهیم داشت. ۳ بازی اول با تیم های لیگ یکی و دو بازی آینده با تیم های لیگ برتری خواهد بود. در واقع ابتدا تمرینات کم فشار و در فاز بعدی وارد مرحله پرفشار تمرینات مان خواهیم شد.


پاشازاده با اشاره به اینکه تیمش دارای نفرات با کیفیتی در تمام پست ها است تصریح کرد: ما امسال جلوی ریخت و پاش را در بادران گرفتیم و با ارقام معقول به جذب بازیکن پرداختیم. خدا را شکر تمام نفرات موردنظرمان جذب شده و شاید یک بازیکن دیگر نیز به جمع ما اضافه شود.


سرمربی بادران در پاسخ به این سوال که آیا جدایی افتخاری از استقلال در این شرایط کار درستی بود یا نه گفت: خب بهرحال هر مدیری وقتی نمی تواند در شرایط خاصی کار کند ترجیح می دهد برود. متاسفانه شرایط بد اقتصادی کشور امروز همه چیز من جمله فوتبال را تحت تاثیر قرار داده و مدیریت تیمی مثل استقلال کار سختی است.


وی افزود: آقای افتخاری زحمات زیادی برای استقلال کشید اما نوسان زیادی در عملکردش داشت. آوردن منصوریان نمره منفی کارنامه ایشان بود و آوردن شفر نمره مثبت تلقی می شد. برای همین نمی توان گفت که افتخاری کاری نکرده ولی برآیند عملکرد او چشمگیر نبود.


پاشازاده درباره بلاتکلیفی شفر در حفظ مهره هایش خاطرنشان کرد: این طبیعی است که بازیکنان بعد از قرار گرفتن در ویترین جام جهانی دچار جهش در قیمت شوند اما همانطور که گفتم شرایط بد اقتصادی باعث شده حتی اسپانسرها نیز سرمایه گذاری لازم را در فوتبال نداشته باشند. امیدوارم آقای فتحی در این فرصت باقیمانده بازیکنان موردنظر شفر را حفظ کرده و تیم را سر و سامان دهد.


پیشکسوت استقلال در خصوص عدم حضور آبی پوشان در دیدار سوپرجام گفت: خب این طبیعی است تیمی که ناقص است و نفرات خودش را در اختیار ندارد از حضور در این بازی طفره برود.

دیدگاه‌ها