کد خبر : 1540168 | 31 تیر 1397 ساعت 17:41 | 50.3K بازدید | 0 دیدگاه

عذرخواهی شفر از کالسروهه به خاطر خلف وعده

ساشا شفر آنالیزور باشگاه استقلال به دلیل عدم حضور در آلمان از باشگاه کالسروهه عذرخواهی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ساشا شفر پسر وینفرد شفر که در تیم فوتبال استقلال تهران وظیه آنالیزوری را برعهده دارد، در بازگشت این تیم از اردوی ترکیه در خصوص شرایط آبی پوشان در اردوی ترکیه، دلیل لغو بازی دوستانه آلمان و همینطور بازی سوپر جام در صفحه اینستاگرام خود نوشته است.


ساشا شفر در مورد شرایط اردوی ترکیه با اشاره به تمرینات فشرده ای که آبی پوشان پشت سر گذاشته اند، عنوان کرده: « بازگشت به تهران پس از تمرینات شدید در کمپ. تشکر ویژه از کارکنان فوق العاده، بازیکنان جوان و باتجربه که بسیار حرفه ای و با روحیه بسیار بالایی کار کردند. بارها این را گفته ام و باز هم تکرار می کنم، استقلال تو باید به تیم خود افتخار کنی.»


وی در ادامه به دلیل لغو بازی مقابل کالسروهه در آلمان پرداخته و اضافه کرده: « می خواهم تشکر ویژه ای داشته باشم از سفارت آلمان در تهران و استانبول. در کمتر از یک ماه آنها برای کل بازیکنان تیم و کارکنان ویزا تهیه کردند که کار بسیار فوق العاده ای بود. اما متاسفانه به دلیل تغییرات ساختاری غیرمنتظره ما قادر به سفر به آلمان نشدیم. تشکر ویژه ای دارم از باشگاه کالسروهه و همینطور عذرخواهی می کنم برای اینکه قادر به ملاقات آنها و بازی مقابل آنها نشدیم.»

 

1321647

دیدگاه‌ها