کد خبر : 1540171 | 31 تیر 1397 ساعت 17:58 | 27.5K بازدید | 0 دیدگاه

به دنبال ۳ بازیکن لیگ برتری هستیم

کمالوند: امیدوارم تراکتورسازی قهرمان لیگ برتر شود

سرمربی اکسین البرز معتقد است تیمش با پشت سر گذاشتن اردوی پرفشار در سرعین اردبیل شرایط خوبی پیدا کرده است.

کمالوند: امیدوارم تراکتورسازی قهرمان لیگ برتر شود

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند سرمربی اکسین البرز درباره آخرین روند آماده سازی تیمش به خبرنگار ما گفت: ما اردوی فوق العاده ای در سرعین اردبیل داشتیم. ۱۵ روز به تمرینات بدنسازی و هوازی پرداختیم و انصافا بازیکنان به شدت تحت فشار بودند.


او ادامه داد: ما در این اردو سه بازی دوستانه با منتخب گیلان و ملوان و گسترش فولاد برگزار کردیم و خدا را شکر در هر سه بازی هم نتایج خوبی گرفتیم. بعضی روزها ما سه جلسه تمرین می کردیم و فشار زیادی به بازیکنان وارد کردیم.


کمالوند با اشاره به رضایتش از عملکرد بازیکنانش تصریح کرد: ما 17 بازیکن را انتخاب کرده ایم و ۴ جای خالی هم داریم که در حال مذاکره با بازیکنان مدنظرمان هستیم. در هر سه خط دفاع و هافبک و حمله نیازمند مهره هستیم و سعی می کنیم از بین بازیکنان لیگ برتری نیازمان را تامین کنیم.


او در باره ادامه روند تمرینات تیمش خاطر نشان کرد: چند روزی است که به بازیکنان مان استراحت داده ایم و سه شنبه و چهارشنبه در تهران تمرین می کنیم. بعد هم برای برگزاری یک اردوی ۵ روزه در سطح دریا به رشت می رویم. در این اردو هم یک بازی تدارکاتی با سپیدرود برگزار خواهیم کرد. بعد از بازگشت به تهران نیز یک بازی دیگر انجام می دهیم تا ان شالله وارد رقابت های لیگ یک شویم.


سرمربی اکسین البرز در مورد مدعیان قهرمانی در لیگ برتر نیز گفت: من تیم های اصفهانی و سرخابی ها را به همراه سایپا و تراکتورسازی مدعی می دانم. به لحاظ فنی فکر می کنم سال خوبی در انتظار فوتبال ما باشد و از صمیم قلب برای تراکتورسازی و صنعت نفت ابادان و هواداران خوبشان آرزوی موفقیت می کنم.


کمالوند افزایش قیمت بازیکنان ملی پوش را بعد از رقابت های جام جهانی طبیعی دانست و خاطرنشان کرد: بازیکنی که در سطح جام جهانی بازی می کند این حق را دارد که خودش را با ویترین جهانی مقایسه کرده و طلب دستمزد بیشتری کند. از طرفی شرایط ملتهب اقتصادی کشور باعث شده برآورده کردن توقعات بازیکنان و مهیا کردن امکانات سخت افزاری به کار دشواری تبدیل شود ولی باید بدانیم این افزایش نرخ در فوتبال دنیا امری طبیعی است و نمیتوان به بازیکن خرده گرفت.

دیدگاه‌ها