کد خبر : 1540174 | 31 تیر 1397 ساعت 18:03 | 48.5K بازدید | 0 دیدگاه

موفقیت تیم قابل قیاس با آقای گلی نیست

علیپور: شماره 10 پرسپولیس را نمی‌خواهم

مهاجم پرسپولیسی ها می گوید رسیدن به عنوان آقای گلی مهمترین هدف او نیست و وی در ابتدا به موفقیت تیمی فکر می کند.

علیپور: شماره 10 پرسپولیس را نمی‌خواهم

به گزارش "ورزش سه"، آقای گل لیگ هفدهم این روزها به مانند دیگر بازیکنان پرسپولیس مشغول آماده سازی خود برای لیگ هجدهم است. علی علیپور در مصاحبه ای با "ورزش سه"، درباره شرایط اخیر خود و تیم پرسپولیس به صحبت پرداخت. 


او در ابتدا درباره فشردگی تمرینات آماده سازی پرسپولیس و فشار آن بر بازیکنان این تیم گفت:   ما در لیگ قهرمانان شرایط حساسی داریم و به همین دلیل باید با آمادگی کامل به ادامه این بازی ها بپردازیم. به همین دلیل خودمان را با تمرینات فشرده، آماده مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا می کنیم. خدا را شکر با کادرفنی باتجربه و خیلی خوبمان، از نظر شرایط بدنی بازیکنان را آماده کرده تا فصل خوبی داشته باشیم.


مهاجم سرخ پوشان درباره  جدایی تعدادی از بازیکنان این تیم نظیر وحید امیری گفت:  همه بازیکنانی که از تیم رفتند از نظر فنی خیلی خوب بودند و برای آنها آرزوی موفقیت می کنم. به نظرم بازیکنانی که در حال حاضر در تیم هستیم با اعتمادی که به یکدیگر داریم و همچنین اعتقادی که کادرفنی به ما دارد تلاش می کنیم با قدرت پا به رقابت ها بگذاریم تا نیم فصل.


آقای گل فصل قبل لیگ برتر درباره حضور بازیکنانی همچون ترابی تاثیر آنها در گلزنی وی گفت: من همیشه گفتم اولویتم موفقیت پرسپولیس است و گلزنی خیلی برایم مهم نیست. اول موفقیت و دستیابی به هدفی که در ذهن دارم و بعدا هم ان شاالله تلاش می کنم تا در تمرینات و بازی ها به آنچه که می خواهم برسم. 


علیپور درباره هدف خود برای رسیدن به آقای گلی دوباره در لیگ برتر نیز گفت: اصلا اینطور نیست که هدف اولم آقای گلی باشد. همانطور که گفتم اولین هدفم موفقیت تیم است و اگر کسی موقعیتش بهتر از من هم باشد برایش آرزوی موفقیت دارم. همیشه گفته ام در ابتدا موفقیت و سربلندی تیم برایم مهم است این را همه تیم می دانند.


مهاجم سرخ پوشان در رابطه با بازی های این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نیز به صحبت پرداخت. او درباره دیدار برابر الدحیل قطر گفت:بازی با الدحیل بازی سختی است اما همه بچه ها مصمم هستیم و با تمریناتی که داریم به دنبال برد در بازی برابر این تیم هستیم، اعتمادی که در تیم وجود دارد و انجام دستورات کادرفنی که تک به تک آنها را انجام می دهیم  باعث خواهد شد تا در این بازی سربلند باشیم.


او در رابطه با اولین دیدار پرسپولیسی ها در مشهد و برابر پدیده گفت: بازی اول همیشه در لیگ سخت است و باید گام های اول را محکم برداریم تا خیلی خوب به سمت جلو حرکت کنیم.


علیپور درباره علاقه خود به تغییر شماره پیراهن در پرسپولیس و اینکه تمایلی داشت شماره 10 این تیم را به تن کند یا خیر گفت: من در دومین سال حضورم در پرسپولیس می خواستم شماره ام را تغییر بدهم که نشد و بعد از آن اما وقتی شماره 70 را گرفتم علاقه مند شدم تا همین شماره پیراهن را برتن کنم و هیچگاه آن را تغییر ندهم. 


آقای گل لیگ هفدهم که در دو فصل اخیر توانست به همراه تیمش به قهرمانی لیگ برتر برسد درباره هت تریک قهرمانی با سرخ پوشان گفت:شرایط امسال لیگ برای کسب قهرمانی با توجه به تقویت تیم هایی مثل تراکتورسازی، سپاهان، ذوب آهن و استقلال سخت است اما تیم پرسپولیس برای سومین قهرمانی مصمم است و مطمئنا با اعتماد و اطمینانی که گفتم به نظرم ما امسال هم موفق خواهیم بود. 


علیپور درباره حضور مهاجمان دیگر همچون تیام در لیگ برتر و رقابت بین آنها گفت: من همیشه گفتم که به این چیزها فکر نمی کنم و این موفقیت تیمی است که برای من از همه چیز مهمتر است.


او در پایان نیز هواداران پرسپولیس اشاره کرد و در این باره گفت: خوشحالم که هواداران به تیم اعتماد کامل دارند و با حمایت های خود باعث شده اند تا ما بتوانیم به نحو احسن در بازی های خود حضور پیدا کنیم. امیدوارم آنها در لیگ پیش رو نیز دست از حمایت تیم نکشند و انشالله ما نیز با بازی های خوب در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا جواب محبت های آنها خواهیم داد.

دیدگاه‌ها