کد خبر : 1540246 | 01 مرداد 1397 ساعت 10:28 | 70.1K بازدید | 0 دیدگاه

با جدایی رونالدو، ستاره ولزی ستاره اول کهکشانی هاست

آغاز عصر گرت بیل در رئال مادرید

نشریه آ.اس مدعی شد که رئال مادرید برای فصل آینده، حساب ویژه ای بر روی گرت بیل باز کرده است.

آغاز عصر گرت بیل در رئال مادرید

 

 

به گزارش "ورزش سه"، بیل 29 ساله، ششمین سال حضورش در رئال مادرید را تجربه می‌کند و با وجود شک و شبهات فراوان در مورد وضعیت فیزیکی و آمادگی بدنی اش و البته مهم تر از همه، غیرقابل دسترس بودن نیمار و امباپه، رئال حساب ویژه ای روی او باز کرده است.  هازارد 27 ساله به عنوان بازیکنی خوب در دنیا شناخته می‌شود ولی در حال حاضر، آن ستاره ای نیست که فلورنتینو پرز قصد داشته باشد به تیمش اضافه کند تا بازگشت مالی مناسبی داشته باشد.

 

بیل از لحاظ تجاری همچنان مقبولیت بالایی دارد. او با برند آدیداس قرارداد دارد که اسپانسر رئال مادرید نیز هست و این در حالیست که هازارد با کمپانی نایکی قراداد دارد. بیل پس از رونالدو و مسی، بیشترین درآمد تبلیغاتی را دارد (حدود 40 میلیون در سال). در کنار آدیداس، او با برندهایی مثل BT، نیسان، فوت لاکر و EA Sports قرارداد دارد و این در حالیست که هازارد با قرارداد با شرکت‌هایی مثل نایکی، تاپس، لوتوس، سینا اسپورتس و EA، اختلاف بسیاری با بیل دارد.

 

1321703

 

 

 

جدایی رونالدو به مقصد یووه، چرخش ناگهانی رئال را به سمت بیل رقم زده است. او به دنبال شروعی مهم در این تابستان است و در کیف نیز با دو گلی که به ثمر رساند، نشان داد که انگیزه بالایی دارد. او پس از بازی تاکید کرده بود که شاید در آینده از جمع رئالی ها جدا شود زیرا به دقایق بیشتری برای بازی کردن نیاز دارد. با این حال او اخیرا این صحبت هایش را به علت ناراحتی از نیمکت نشینی در فینال خوانده است. به نظر اوضاع برای ستاره ولزی به کل تغییر کرده است و مسئولین باشگاه قول های ویژه ای به او داده اند.

 

پس از جدایی رونالدو، بیل در کدام پست بازی خواهد کرد؟

  1. پستی که او همواره ترجیح می‌داده و به آن علاقه دارد؛ مهاجم نوک با آزادی
  2. در سمت چپ به جای رونالدو. شاید به خاطر چپ پا بودن بیل بتوان نمایش های خوبی از او در این منقطه دید ولی این احتمال وجود دارد مرگبار بودن او کاسته شود. البته با این تغییر پست، فضا برای بازی کردن لوکاس واسکز و بنزما باز خواهد شد.
  3. در سمت راست، مثل همیشه. در این پست بیل با آرامش خاطر و راحتی بیشتری بازی می‌کند. او در تابستان سال 2013 برای همین پست خریداری شد و اگر نتوانست در نوک حمله بازی کند، اولویت دومش پست همیشگی اش خواهد بود.

دیدگاه‌ها