کد خبر : 1540328 | 01 مرداد 1397 ساعت 14:57 | 41.3K بازدید | 0 دیدگاه

یک نماینده مجلس پیشنهاد داد:

یک انبار از اجناس آدیداس را آتش بزنیم

چالش نخریدن و به آتش کشیدن ‎آدیداس باید در کشور فراگیر شود. در این رابطه می‌توان به نشانه اعتراض انباری از آدیداس را به آتش کشید .

یک انبار از اجناس آدیداس را آتش بزنیم

به گزارش "ورزش سه" ، عضو فراکسیون ورزش مجلس با بیان این که چالش نخریدن آدیداس باید در کشور فراگیر شود، تصریح کرد: ده‌ها برند ورزشی دیگر وجود دارد و به راحتی می‌توان آنها را جایگزین آدیداس کرد.

 

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در واکنش به برخی اظهارات مبنی بر احتمال قطع همکاری آدیداس با تیم ملی فوتبال ایران، گفت: باید اقدامات لازم در دستور کار قرار گیرد؛ زمانی که  نایک با اقدامی سخیف تیم ملی را تحریم کرد مردم، نخبگان و چهره‌های مطرح ورزشی در کنار هم اعتراض خود را نسبت به این امر نشان دادند.

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، احتمال قطع همکاری آدیداس با ایران را نوعی بهانه‌جویی دانست و افزود: ما نیز می‌توانیم تحریم هایی را داشته باشیم و نباید خودمان را دست کم بگیریم و مردم می توانند کفش های آدیداس خود را استفاده نکنند.

 

وی افزود: ترامپ مطرح کرده که می‌خواهد فشارها را بر ایران افزایش دهد نه اینکه تحریم کند؛ وقتی داروهای حیاتی برای پیوند کلیه و کبد را از مردم ما دریغ می‌کنند نمی توان نام آن را جز تحریم چیز دیگری گذاشت.

 

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه آدیداس باید جواب کوبنده‌ای در مقابل قطع همکاری با ایران بگیرد، گفت: چرا گروه‌ها، احزاب سیاسی و NGOها در مقابل اقدامات سخیف آمریکا و نایک و آدیداس ساکت نشسته‌اند؛ وقتی آدیداس بازیکنان ایران را تحریم می‌کند چرا مردم ایران در داخل و خارج از کشور همچنان به خرید این برند ادامه می‌دهند و آدیداس را تحریم نمی‌کنند؟

 

جعفرزاده ایمن آبادی با تاکید بر اینکه دعوت به چالش نخریدن آدیداس باید در کشور فراگیر شود، تصریح کرد: اگر ایرانی‌ها همه با هم برای تغییر شغل و نخریدن آدیداس بسیج شوند بی‌شک این شرکت برای تامین منافع اقتصادی خود تغییر موضع می‌دهد.  

 

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سکوت در برابر برخی تحریم‌های ظالمانه، گفت: ده‌ها برند ورزشی دیگر وجود دارد و به راحتی می‌توان آنها را جایگزین آدیداس کرد و به گونه‌ای نیست که اگر بازیکنان آدیداس بپوشند قهرمان جهان شوند؛ بنابراین بهتر است ما سریع‌تر دست به کار شویم و با نخریدن تحریم را شروع کنیم.

دیدگاه‌ها