کد خبر : 1540338 | 01 مرداد 1397 ساعت 15:41 | 39.4K بازدید | 0 دیدگاه

الهویی: انتخاب مربیان در سپاهان با روابط خانوادگی نیست!

پاسخ تند مربی سپاهان به حرف‌های محمد دایی

مربی تیم سپاهان در واکنش به مصاحبه روز گذشته محمد دایی حرف‌های تندی را بر زبان آورد.

پاسخ تند مربی سپاهان به حرف‌های محمد دایی

به گزارش ورزش سه، دعوا‌های ادامه دار میان مربیان سایپا و سپاهان از جایی شروع شد که محمد دایی به هزینه‌های باشگاه اصفهانی ایراد گرفت و بعد از آن سعید الهویی دستیار امیر قلعه‌نویی پاسخش را داد. دایی اما دیروز بار دیگر حرف‌های تندی را علیه الهویی بر زبان آورد که حالا با واکنش مربی سپاهان مواجه شده است.


الهویی در این باره به خبرنگار ما گفت: اعتقاد دارم که انسان ها در زمان سخن گفتن به سه دسته تقسیم می شوند . دسته اول فکر می کنند و سپس حرف می‌زنند ، دسته دوم حرف میزنند و سپس فکر می‌کنند و دسته سوم فقط حرف می‌زنند بدون فکر کردن. به آقای محمد دایی پیشنهاد می‌کنم اول مصاحبه قبلی خود را با دقت بخواند تا متوجه شود حرفهای غیر حرفه ای و نامربوط در مورد باشگاه سپاهان زده است. البته ایشان در مصاحبه دوم تمام آن حرفها را بلعکس گفته است که این نشان می دهد که حواس شان به حرف هایی که به زبان می آورد نیست. هر چند او مامور است و معذور ولی  به هر حال باید تلاش کرد که جز گروه دوم و سوم نبود هرچند ایشان با اظهارات مجدد خود در مورد الزام سپاهان به قهرمانی نشان می دهند که تلاش وافری دارند که اظهارات غیر حرفه ای و نامربوط داشته باشند.


مربی سپاهان در ادامه بیان کرد: در کادر فنی سپاهان ،  انتخاب افراد و جایگاه براساس توانایی فنی در حوزه های تاکتیکی ، جسمانی و طراحی تمرینات است نه اینکه افراد براساس ژن خوب ، توانایی در داد زدن روی نیمکت یا در رسانه ها و  یا موضوعات حاشیه ای دیگر در کادر حضور داشته باشند و البته اگر رزومه کادر سپاهان را مطالعه کنید می بینید تمام اعضای کادر با تجربه کار کردن با سرمربی های متفاوت و در سطوح مختلف به این جایگاه رسیده‌اند و نه براساس روابط خانوادگی. طبیعتا همه اعضای کادر من جمله بنده سخنگو و یا بلندگوی شخص دیگری نیستم و اظهاراتم نیز نظر شخصی است و دفاع از باشگاه بزرگ و پر هوادار سپاهان  که  ناجوانمردانه مورد حمله و تهمت قرار گرفته است. البته که وظیفه ایشان مشخص است اما بهتر بود آنی که به وی یاد میدهد چه بگوید شهامت رونمایی از خود را داشته باشد.


الهویی در پایان افزود: در مورد سایر اظهارات ایشان مانند " در و دیوار " و "لحاف و تشک " هم شگفت زده نشدم به هرحال بزرگی فرمودند که ادب مرد به از دولت اوست.  در آخر اینکه فوتبال محله رقابت است ، رقابت جوانمردانه و مطمئنا کینه و حسد برای افراد حرفه ای و در محیط حرفه ای شایسته نیست.

دیدگاه‌ها