کد خبر : 1540381 | 01 مرداد 1397 ساعت 17:51 | 41.9K بازدید | 0 دیدگاه

استفاده پدیده از بنزین سبز برابر پرسپولیس (عکس)

نماینده استان خراسان رضوی در لیگ برتر ایران با استفاده از ترکیب بازیکنان جوان و با تجربه در اولین دیدار خود برابر قهرمان ایران قرار می‌گیرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پدیده مشهد در اولین دیدار خود در لیگ هجدهم به مصاف پرسپولیس تهران می‌رود و به دنبال حفظ سهمیه استان خراسان رضوی است.


اما این تیم در لیگ هجدهم با تغییرات زیادی رو به رو شده است. طرفداران پدیده پس از سه سال مربیگری رضا مهاجری در آن جا حالا یحیی گل‌محمدی را سکاندار تیم خود می‌بینند تا جوانگرایی را از نیمکت شروع کنند. از طرف دیگر آن‌ها با جدایی بازیکنان با تجربه خود یعنی محمد قاضی، محمدرضا خانزاده، شهاب گردان و ... مواجه شدند و به علت کمبود منابع مالی، بالاجبار بازیکنان جوان را جایگزین آن‌ها کردند. در این میان با تصمیم گل‌محمدی افرادی مانند اکبر صادقی، محمدرضا خلعتبری، امین قاسمی‌نژاد و محمدرضا ناصحی در پدیده ماندند و با اضافه شدن بازیکنانی مانند مسعود ریگی و یونس شاکری، ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه شاکله اصلی این تیم مشهدی را تشکیل داد.  


پدیده حالا با استفاده از نیروی جوانی لیگ هجدهم را برابر شاگردان برانکو شروع می‌کند و به دنبال این است با کسب نتیجه خوب برابر قهرمان ایران، شخصیت جدیدی را برای خود تشکیل دهد.

 

1321829

 

1321828

 

1321830

 

1321827

 

 

 

دیدگاه‌ها