کد خبر : 1541018 | 04 مرداد 1397 ساعت 12:32 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

داوید سیلوا: در پایان قراردادم سیتی را ترک می‌کنم

داوید سیلوا، ستاره منچسترسیتی تاکید کرد که احتمالا در پایان قراردادش از این تیم جدا خواهد شد.

داوید سیلوا: در پایان قراردادم سیتی را ترک می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، ستاره اسپانیایی از اصلی ترین عوامل موفقیت سیتی در سال‌های اخیر بوده است. او که سال 2010 به این تیم پیوست، در 346 بازی در پیراهن سیتیزن‌ها، 61 گل به ثمر رساند و 115 پاس گل برای هم تیمی‌هایش ارسال کرد و سه قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و سه قهرمانی جام اتحادیه را به دست آورد. حال او در مصاحبه با اسکای اسپورتس از احتمال جدایی اش از این تیم خبر داد.

 

 

1273785

 


او گفت:" وقتی قراردادم با سیتی به پایان برسد، 34 ساله خواهم شد و در آن زمان احتمالا می‌خواهم مسیر دیگری را پیش بگیرم. هنوز نمی‌دانم ولی برای باشگاه دیگری در انگلیس بازی نخواهم کرد. مردم در انگلیس همواره به من محبت دارند. هشت سال است که اینجا هستم و خیلی موفق بوده ام و فوتبالی که بازی کرده ایم بسیار موفقیت آمیز بوده است. مردم انگلیس همیشه عاشق این سبک فوتبال بوده اند و برای همین است که از حضور در اینجا خوشحالم."


سیلوا درباره فصل پیش رو گفت:" بسیار جذاب خواهد بود، به خصوص امسال که تیم‌های بزرگ مثل منچستریونایتد، آرسنال و چلسی هزینه های زیادی انجام داده اند و بازیکنان خوبی جذب کرده اند. بردن پیاپی لیگ خیلی دشوار خواهد بود ولی ما تلاشمان را خواهیم کرد. من مطمئنم که امسال می‌توانیم به موفقیت برسیم."

دیدگاه‌ها