کد خبر : 1541054 | 04 مرداد 1397 ساعت 14:34 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

آذرنیا: دوست نداریم تیم ملی ضربه بخورد

بازیکنان تراکتور، امشب در اردوی تیم امید

دوبازیکن تیم تراکتورسازی امشب در اردوی تیم ملی فوتبال امید ایران حضور می یابند.

بازیکنان تراکتور، امشب در اردوی تیم امید

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال امید ایران اردوی تدارکاتی خود را در کشور عراق برپا کرده و این در حالی است که برخی باشگاه ها از جمله تراکتورسازی بازیکنان خود را در اختیار زلاتکو کرانچار نگذاشته بودند.


این مساله حواشی زیادی ایجاد کرد و حالا خبر می رسد با هماهنگی های انجام شده دو بازیکن تراکتورسازی امشب به عراق سفر خواهند کرد.


محمد مسلمی پور و محمدرضا آزادی دو بازیکن جوان تراکتور که از سوی کرانچار به تیم امید دعوت شده بودند، با وساطت مدیران این باشگاه و موافقت جان توشاک امروز اردوی تیم باشگاهی شان را ترک می کنند تا به عراق بروند و در اردوی شاگردان کرانچار حاضر شوند.


حسن آذرنیا، سرپرست تیم تراکتورسازی با تایید این خبر به ورزش سه گفت: «هماهنگی هایی انجام شد تا هم تراکتورسازی به منافع خود برسد و هم تیم امید ضربه نخورد. هدف ما کمک به تیم ملی است و قطعا همیشه همکاری لازم را خواهیم داشت. خوشبختانه این بار هم مساله ای نیست و این دو بازیکن امشب به عراق می روند تا به اردوی امیدها بپیوندند.»


گفتنی است؛ علی طاهران دیگر بازیکن ملی پوش تراکتور در تیم امید بود که با نظر توشاک به عراق نمی رود و فقط مسلمی پور و آزادی این مجوز را دریافت کرده اند.


تراکتورسازی فردا در چارچوب رقابت های هفته اول لیگ برتر در مسجدسلیمان به مصاف نفت این شهر می رود. این مسابقه ساعت 20:45 برگزار می شود.

دیدگاه‌ها