کد خبر : 1541240 | 05 مرداد 1397 ساعت 08:22 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

کم ستاره، با پدیده؛

نارنجی‌ها؛ به امید شروع تازه (عکس)

تیمی که از سد سپیدرود گذشت، امید را در دل فوتبال دوستان زنده نگه داشت که علی دایی همچنان تیمی مدعی در اختیار داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، قلی زاده پیش تر توسط جلالی به فوتبال ایران معرفی شده بود اما فصل پیش را در قامت یک ستاره آغاز کرد. در هفته چهارم مقابل استقلال یکی پس از دیگری آبی پوشان را دریبل و چشم ها را به خود خیره کرد. مقابل پرسپولیس نیز چنین عملکردی داشت و قهرمانی سرخ ها را به همراه دیگر نارنجی پوشان به تاخیر انداخت. اما پایان فصل که رسید به تیم ملی رفت و از روسیه دیگر به ایران باز نگذشت. از سایپا به مقصد شارلروا رفت اما این پایان کار نبود، چند هفته بعد دیگر ستاره تیم مهدی ترابی نیز به پرسپولیس رفت تا خیلی ها شرایط تیم علی دایی در آستانه لیگ را «بحرانی» قلمداد کنند.

 

اما آن چه که شب گذشته در دستگردی دیده شد، متفاوت با گفته ها و شنیده ها بود. خودروسازان 3 بار دروازه سپیدرود را گشودند و این نتیجه در حالی رقم خورد که میانگین سنی گلزنان سایپا کمتر از 25 سال بود.

 

تعویضی های دایی نیز امیدوار کننده بودند. یکی محمدرضا سلیمانی 22 ساله که در استقلال، راه آهن و همین سایپا حضور داشته، دیگری محمد بائوج رضایی 21 ساله و البته حسین نخودکار که دهه هشتادی تیم سایپا است و تازه اسفند 17 سال تمام خواهد شد!

 

در مجموع تیمی که از سد سپیدرود گذشت، امید را در دل فوتبال دوستان زنده نگه داشت که علی دایی همچنان تیمی مدعی در اختیار داشته باشد. تیمی که تلفیقی از ستاره هایی چون زهیوی، مهدی ترابی (تا نیم فصل) و بازیکنان باتجربه از حامد فلاح زاده، روزبه شاه علی دوست و... است و البته در راه موفقیت در لیگ، جوانان بسیاری هم هستند که نارنجی پوشان را یاری خواهند کرد.

 

عکس از سجاد ایمانیان

 

1322670

دیدگاه‌ها