کد خبر : 1541316 | 05 مرداد 1397 ساعت 14:27 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

به زودی تیم فصل جدیدم را انتخاب خواهم کرد

حاتمی: سکوت کردم تا تراکتور در آرامش باشد

فرزاد حاتمی مهاجم فصل گذشته تراکتورسازی می گوید مشغول بررسی پیشنهادات است و حضور در اکسین را به بعد موکول کرده است.

حاتمی: سکوت کردم تا تراکتور در آرامش باشد

به گزارش "ورزش سه"، حاتمی که چندی پیش با دلخوری از جمع سرخ های تبریزی جدا شده است ابتدا در مورد ترک تبریز به ورزش سه می گوید: همه می دانند چه شد که من تبریز را ترک کرد و اگر صحبتی بعد از آن رفتار آقای توشاک انجام ندادم فقط به خاطر برهم نزدن فضای تیم و هواداران خوب تبریزی بود. من می خواستم تیم با آرامش به کارش ادامه دهد و به همین دلیل خیلی راحت گفتم خداحافظ؛ حتی هیچ صحبتی از اینکه چرا رفتم و چطور شد که جدا شدم در هیچ کجا به زبان نیاوردم. 

 

از حاتمی در مورد تیم فصل جدیدش سوال می پرسیم که او در پاسخ گفت: سه تیم لیگ برتری خواهان من بودند ولی با بررسی هایی که داشتم حضورم در هیچ یک را جایز ندانستم و از همین رو هنوز تیمم را برای فصل جدید انتخاب نکرده ام. 

 

وی افزود: البته به جز تیم های لیگ برتری چند تیم لیگ یکی خوب هم به من پیشنهاد داده اند که یکی از آنها اکسین است ولی هنوز همه چیز در حد حرف است و مشغول مذاکره هستم و هنوز با هیچ تیمی قراردادی امضا نکرده ام.

 

از او سوال می کنیم پس قرار است امسال در لیگ یک بازی کنی که او می گوید: گفتم با تیم هایی که به من پیشنهاد داده اند مذاکره کرده ام اما هنوز چیزی قطعی نیست. به نظرم چند تیم در لیگ یک هستند که در حد لیگ برتر بسته شده اند که اکسین هم یکی از آنهاست. فعلا که انتخابم را انجام نداده ام و به زودی با تیمی که در آن برای فصل جدید بازی خواهم کرد قرارداد خواهم بست.

دیدگاه‌ها