کد خبر : 1541761 | 07 مرداد 1397 ساعت 10:37 | 52.1K بازدید | 2 دیدگاه

وضعیت نامشخص رضا شربتی

شوک نیروهای مسلح به بازیکن سرباز تراکتور

ستاد کل نیروهای مسلح مجوز بازی یکی از سربازان تیم تراکتورسازی را صادر نکرده و وضعیت او نامشخص است.

شوک نیروهای مسلح به بازیکن سرباز تراکتور

به گزارش "ورزش‌سه"، بعد از فروش امتیاز باشگاه تراکتورسازی به بخش خصوصی و خرید آن توسط محمدرضا زنوزی یکی از دغدغه های اصلی در این خصوص موضوع سربازان بود. طبق قانون وقتی تراکتورسازی دیگر نظامی نیست و به بخش خصوصی واگذار شده، هیچ بازیکن سربازی نیز نمی تواند به خدمت بگیرد.


با این حال عباس الیاسی سرپرست باشگاه تراکتورسازی در جلساتی که با مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح برگزار کرد، توانست مجوز ادامه بازی سربازان این باشگاه را بگیرد اما در همان مقطع مشخص شد که ستاد کل فقط مجوز بازی 5 بازیکن سرباز تیم را صادر کرده است.


این در حالی است که مهدی مهدی پور، احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی فر، محمد مسلمی پور، قائم اسلامی خواه و رضا شربتی 6 بازیکنی بودند که برای گذراندن خدمت سربازی شان راهی تراکتور شدند و با نظر ستاد کل یکی از آنها باید به تیم نظامی دیگری می رفت. تراکتوری ها اما اصرار داشتند که مجوز بازی نفر ششم هم صادر شود. در این شرایط آنها نام شربتی را به ستاد کل ارائه نکردند تا در آینده این مجوز را بگیرند. حالا اما مسئولان نیروهای مسلح همچنان ازصدور مجوز بازی رضا شربتی برای تراکتور سر باز می زنند و به همین خاطر این مدافع چپ به مشکل خورده است.


شربتی که بازی اش مورد تایید جان توشاک هم قرار گرفته در اردوها و تمرینات تراکتورسازی حضور دارد اما نتوانست مقابل نفت مسجدسلیمان به میدان برود و احتمالا این رویه در بازی های آینده نیز ادامه خواهد داشت. مگر اینکه مدیران تراکتورسازی بتوانند مجوز بازی شربتی را از مسئولان ستادکل نیروهای مسلح دریافت کنند.

دیدگاه‌ها