کد خبر : 1541980 | 08 مرداد 1397 ساعت 11:14 | 35.8K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس نگران تهیه دستمزد برانکو ، بشار و رادو

گرشاسبی در چالش دلار 12 هزار تومانی !

سرپرست باشگاه پرسپولیس مدعی است بی توجه به شایعات و حواشی تا ثانیه‌ای که مسوولیت داشته باشد، چتر حمایتی خود را روی باشگاه، بازیکنان و هواداران خواهد داشت و کم نخواهد گذاشت.

گرشاسبی در چالش دلار 12 هزار تومانی !

به گزارش "ورزش سه"، با مصوبه جدید مجلس اکنون هواداران پرسپولیس نگران آینده مدیریت باشگاه هستند. جایی که حمیدرضا گرشاسبی به دلیل منع بکارگیری بازنشستگان در دستگاه دولتی شاید خیلی زود مجبور به این شود تا جای خود را به فرد دیگری بدهد.


حمیدرضا گرشاسبی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص این مصوبه و برنامه او برای آینده و همچنین حمایتی که بازیکنان طی روزهای اخیر از او داشته‌اند گفت: ابتدا باید از کادرفنی و بازیکنان بابت تلاشی که در بازی اول و علیرغم تمامی مشکلاتی که داشتیم تشکر ویژه داشته باشم. ملاک ما با بازیکنان، کادرفنی و هواداران صداقت است و بر پایه همین بوده که تا به امروز به موفقیت هم رسیده‌ایم. در خصوص این موضوع هم باید بگویم که روحیه من به این شکل است که تا ثانیه آخر که حکم داشته باشم با همین انرژی و تلاش ادامه می‌دهم و از حق باشگاه، هواداران و تیم محافظت خواهم کرد.


وی در پاسخ به اینکه آیا سهمیه‌ای وجود دارد که او بتواند به کارش ادامه دهد گفت: من بعد از اینکه حکمم هر ثانیه به پایان رسید بهترین کار را به مدیر بعدی خواهم سپرد. در خصوص سهمیه هم اعلام کرده‌اند که با ایثارگری هم نمی‌توان و فقط باید جانباز 70 درصد بود. فعلا که در خدمت باشگاه هستیم تا بعد ببینیم اوضاع به چه شکل خواهد بود.


سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت بیرانوند و شایعه جدایی او در نیم فصل گفت: علیرضا بیرانوند بازیکن تیم ماست و خوشحالیم که یکی از چهره‌های درخشان تیم ملی در جام جهانی را در اختیار داریم. بیرانوند الحق که عملکرد خوبی داشت و پیشنهاد هم داشت اما به خاطر شرایط تیم و هواداران ترجیح داد به کار ادامه دهد. تا نیم فصل باید ببینیم شرایط پنجره نقل و انتقالات به چه شکل خواهد بود و اگر ایشان پیشنهاد مناسبی که در شان او بود داشته باشد جلوی رشدش را نخواهیم گرفت و او می‌تواند به سمت رویاهایش پرواز کند.


حمیدرضا گرشاسبی در خصوص شرایط ارز و افزایش دلار و مشکلاتی که در این راه باشگاه برای تامین قرارداد برانکو، کادرفنی این تیم، گادوین منشا، بشار رسن، بوژیدار رادوشوویچ و سفرهای خارجی برای لیگ قهرمانان با آن دست به گریبان خواهند بود گفت: افزایش قیمت دلار دست کسی نیست و این هنر عزیزانی است که اکنون آن را در دست دارند. من شدیدا نگران هستم و این نگرانی را واقعا نمی‌توانم پنهان کنم. منتظریم تا بانک مرکزی در این خصوص پاسخ ما را بدهد.


وی درباره بازی حساس با الدحیل و شرایط تیم که از حیث بازیکن فقر بزرگی را مقابل حریف پیش رو دارد گفت: مجموعه هواداران، باشگاه و کادرفنی اعتماد و اعتقاد کامل به بازیکنان دارد. بازیکنانی که علیرغم مصدومیت تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم به کار می‌گیرد و شایسته تحسین است. ما برای شانس خودمان تلاش می‌کنیم. بازیکنان از انگیزه بالایی برخوردار هستند و توپ گرد است و مهم این است که بازیکنان ما خودباوری و تلاش قابل تحسینی دارند و برای موفقیت‌های بزرگ تلاش می‌کنند.


سرپرست سرخپوشان در خصوص شرایط این تیم گفت: تلاش ما این است که در آرامش کار باشگاه پیش برود اما برخی سایت‌ها هم هستند که بعضا شیطنت دارند و یک موضوع را خیلی بزرگ می‌کنند. ما به کار خودمان ادامه می‌دهیم و دست هواداران و بازیکنان و کادرفنی هم بابت سه امتیاز ارزشمندی که در هفته اول به دست آوردیم درد نکند.


وی با اشاره به این موضوع که پرسپولیس علیرغم محرومیت در نقل و انتقالات چند ستاره خود را از دست داده اما هواداران با اعتماد به مجموعه تیم به دنبال ادامه مسیر موفقیت هستند گفت: ما هرچه داریم از هواداران است. از شعور، فهم، هماهنگی، دلسوزی و تعاملی که با هم داریم. همان‌هایی که علیرغم تمام مشکلات مثل کوه پشت تیم ایستادند و حمایت آنها باعث دلگرمی بازیکنان برای تلاش بیشتر شده است. ما 5 بازیکن تیم را از دست دادیم و آنها دوست داشتند در مسیر دیگری به کار ادامه دهند. با این حال همه ما به کسانی که حضور دارند اعتماد داریم و با وجود محرومیت و مشکلات بهترین تلاش را به کار خواهیم گرفت تا هواداران به رضایت کامل دست یابند.


گرشاسبی در پایان درباره اینکه با توجه به اعلام کمیته انضباطی و قهرمانی پرسپولیس در سوپرکاپ، این جام چه زمانی به باشگاه اهدا خواهد شد گفت: هنوز چیزی به ما اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها