کد خبر : 1542335 | 09 مرداد 1397 ساعت 18:35 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

علی رغم درخواست راهی کردن تیم زیر 23 سال

استیلی: مقاومت کردیم و تیم زیر 21 سال را فرستادیم

مدیر تیم امید در حاشیه مراسم بدرقه کاروان ایران در بازی های آسیایی به صحبت با خبرنگاران پرداخت.

استیلی: مقاومت کردیم و تیم زیر 21 سال را فرستادیم

به گزارش "ورزش سه"، حمید استیلی درباره شرایط تیم امید و مراسم بدرقه کاروان ایران گفت: صبح امروز از اردوی یک هفته ای اربیل عراق رسیدیم. دو بازی تدارکاتی خوب داشتیم. امروز هم همه ورزشکارای المپیکی آمدند و ما هم آماده شدیم تا به این مراسم بیاییم. به یکسری از بازیکنان استراحت دادیم اما باقی نفرات را به این مراسم آوردیم. انشالله تمام ورزشکاران ما بتواننددر بازی های جاکارتا به موفقیت برسند و با مدال های خوش رنگ این بازی ها را به اتمام برسانند. 


او درباره دو دیدار تیم امید در اردوی عراق ادامه داد: ما یک اردوی خوب در این کشور داشتیم. از این دو دیدار تدارکاتی استفاده زیادی بردیم و تجربه بازیکنان نیز بالاتر رفت. از همه مهمتر این است که ما تصمیم گرفتیم با تیم زیر 21 سال در این رقابت ها شرکت کنیم و فدراسیون فوتبال نیز از این تصمیم ما حمایت کرد. به همین دلیل با زیر 21 ساله ها در این دو دیدار حضور پیدا کردیم تا تجربه بیشتری نیز پیدا کنند. ما با تیم زیر 23 سال عراق به علاوه چند بازیکن بزرگسال آنها روبرو شدیم. بهرحال این تصمیم بسیار خوبی است که فدراسیون فوتبال از آن حمایت می کند. امیدواریم این بازیکنان در جاکارتا بتوانند بازی های قابل قبولی را به انجام برسانند و در بازی های المپیک نیز به میدان بروند.

 
مدیر تیم امید درباره حضور همه بازیکنان از تیم های مختلف در اردوی تیم امید گفت: اکثر تیم ها بازیکنان خود را به ما دادند تنها تیم نساجی بود که از حضور بازیکنانش در اردوی تیم امید امتناع کرد. تراکتورسازی نیز در آخرین لحظات بازیکنانش را در اختیار ما قرار داد. البته دو بازیکن خارج از کشورمان یعنی نورافکن و شکاری از سوی باشگاه هایشان اجازه حضور در بازی های آسیایی را پیدا نکردند. 


استیلی درباره کیفیت تیم امید ادامه داد: امیدوارم بازی های تدارکاتی تیم امید بیشتر شود و بازیکنان بتوانند در بازی های بیشتری حضور پیدا کنند و تجربه بازی های بین المللی خود را بالاتر ببرند. وقتی ما بازی اول را انجام دادیم در بازی دوم بازیکنانمان خیلی متفاوت بازی کردند. به امید خدا یک بازی دیگر در چین با تیم امید این کشور داریم و پس از آن راهی جاکارتا می شویم. 


او درباره طلسم 40 ساله عدم راهیابی به المپیک گفت: همه ما به دنبال این هستیم تا بتوانیم این ناکامی را تمام کنیم و طلسم 40 ساله را نیز بشکنیم و در نهایت راهی المپیک شویم. دوستان در فدراسیون فوتبال همچون آقایان تاج و ساکت و ... از این تیم حمایت می کنند و امیدوارم بتوانیم در نهایت با حضور در المپیک مردم را خوشحال کنیم. 


مدیر تیم امید درباره دستور کمیته حضور در بازی های آسیایی مبنی بر فرستادن تیم زیر 23 به این بازی ها گفت: صحبت های اولیه را ما با آقای دکتر سلطانی فر و آقای صالحی امیری انجام داده بودیم تا بتوانیم با تیم زیر 21 سال به این مسابقات برویم چرا که برنامه آینده داری برای فوتبال ایران است. ما چندین سال آن را رفتیم و با تیم زیر 23 سال در بازی های آسیایی حضور پیدا کردیم اما در نهایت موفق به حضور در المپیک نشدیم. این بار تصمیم گرفتیم با شیوه ای دیگر در این مسابقات حضور پیدا کنیم که بعدها نیز برای فوتبال ایران نتیجه داشته باشد.

دیدگاه‌ها