کد خبر : 1542989 | 12 مرداد 1397 ساعت 17:37 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

محرومیت بازیکن نساجی از بازی برابر تراکتور

بازیکن جوان تیم نساجی مازندران با حکم کمیته انضباطی از بازی برابر تراکتورسازی محروم شد.

محرومیت بازیکن نساجی از بازی برابر تراکتور

به گزارش "ورزش‌سه"، از هفته دوم مسابقات لیگ برتر تیم نساجی مازندران از ساعت 20 امشب در ورزشگاه یادگار امام تبریز به دیدار تراکتورسازی می‌رود. اما قبل از شروع این دیدار با حکم کمیته انضباطی علی شجاعی به دلیل عدم حضور در اردوی تیم ملی امید با محرومیت مواجه شده و به همین دلیل دیدار حساس تیمش برابر تراکتور را از دست داده است. به همین علت مصاحبه‌ای را با وی انجام دادیم که به شرح زیر است:


شنیده می شود با وجود اینکه در لیست تیم ملی امید نیستی اجازه بازی به شما در مسابقات لیگ داده نشده است، این موضوع حقیقت دارد؟
بله درست است، متاسفانه باز هم من را مثل هفته اول محروم کردند و با آینده من بازی می کنند. چون هفته اول لیگ برتر  مصادف شده بود با بازی تیم ملی امید با عراق و باشگاه نساجی هم اجازه همراهی ام را نداده بود آنها لطف کردند و من را محروم کردند. بعد از آن  متاسفانه خیلی راحت اسم ما را با از تیم ملی امید خط زدند و گفتیم حالا که در تیم ملی امید نیستیم برای بازی کردن در تیم باشگاهی مان دچار مشکل نخواهیم شد. اکنون من در تبریز هستم ولی به من گفتند که نامه محرومیت به دست ما رسیده و برای این بازی هم اجازه بازی ندارم.


این اتفاق به آینده فوتبالی ات ضربه نمی زند؟
صددرصد ضربه می زند، شما نگاه کنید من هم بازی های تیم ملی امید را از دست دادم و هم جلوی بازی های باشگاهی ام را گرفته اند که این رفتار اصلا درست نیست. این انصاف نیست اکنون که کنار تیم نساجی هستم و با آمادگی برای بازی حاضر شده ام به من اجازه بازی ندهند. این موضوع خیلی به من لطمه خواهد زد و خیلی عصبانی ام اما نمی دانم چه باید کرد.


چه اتفاقی افتاد که اجازه بازی به تو داده نشد؟
به هر حال بازیکن با باشگاه قرارداد دارد، درست است که تیم ملی اولویت اول هر بازیکنی است اما وقتی باشگاه و سرمربی تیم  به تو نیاز دارد تو چکار باید انجام بدهی؟! حالا درست است که با باشگاه برای حضورم در تیم امید صحبت شده بود اما آنها تصورشان این بود که برای اردوی عراق می شود تحمل کرد و فکر می کردیم که اجازه بازیم را می دهند اما متاسفانه من را محروم کردند و جلوی بازیم را گرفتند.


گفته می شود چون بازیکنان تیم ملی جوانان بیشتر از شماها از آمادگی بدنی بالایی برخوردارند به همین دلیل اسم شماها از لیست خارج شده است؟
نه اینطور نبوده و این حرف درست نیست که آمادگی بدنی بالا نداشتیم بالاخره ما هم در تیم ملی جوانان بودیم. بحث آمادگی نبوده و تا قبل از اردوی عراق همه چیز اوکی بود و چون باشگاه اجازه نداد که من به اردو بروم حالا مسئولین تیم ملی با من قطع رابطه کردند و اسمم را به طور کامل از لیست تیم ملی خط زدند.


آیا با این اوصاف از فدراسیون فوتبال گلایه داری و فکر می کنی چه کسی باید در این خصوص پاسخگو باشد؟
اول از همه از مسئولین کمیته انضباطی گلایه دارم که چرا نامه به باشگاه نمی زنند که پیگیری شود و از من بخواهند که به کمیته انضباطی بروم و از خودم دفاع کنم. وقتی باشگاه به آنها نامه زد هم می گویند که ایشان باید شفاهی می آمد و اعلام می کرد؛ کجای دنیا چنین چیزی وجود دارد که بازیکن به صورت شفاهی به کمیته انضباطی فدراسیون برود؟ اصولش این است که نامه بزنند و از من بخواهند که به کمیته انضباطی بروم تا همین الان و ساعاتی پیش از بازی مشخص نبود که محروم هستم و الان این حکم به مسئولین نساجی اعلام شده است. واقعا نمی دانم چرا آنها می خواهند با آینده فوتبالی من بازی کنند؟!


حرف آخر ...
من برای تیم ملی کشورم در هر مقطعی زحمت کشیدم و زمان آقای دوستی مهر  در تیم ملی نوجوانان و مسابقات آسیایی حضور داشتم و تلاش کردم در مسابقات جام جهانی هر چه در توان داشتم گذاشتم، برای تیم ملی امید زمان آقای پیروانی هم همین طور؛ این بی انصافی که با من چنین رفتاری داشته باشند و من را مورد بی مهری خودشان قرار بدهند.

دیدگاه‌ها