کد خبر : 1543334 | 13 مرداد 1397 ساعت 18:28 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

شیری: باید تراکتور را می‌بردیم

مدافع تیم نساجی مازندران می‌گوید تیمش بهتر از تراکتورسازی بازی کرده و مستحق کسب برد بوده است.

شیری: باید تراکتور را می‌بردیم

به گزارش "ورزش‌سه"،  حامد شیری، دفاع میانی نساجی مازندران در خصوص بازی تیمش با تراکتورسازی گفت: فکر می کنم در کل بازی خوب کار کردیم و بازی تحت کنترل ما بود ولی متاسفانه از موقعیت ها استفاده نکردیم.

ما در نیمه دوم بیشتر فشار آوردیم و توانستیم گل بزنیم. به نظرم تساوی در خانه حریف بد نبود باوجود آنکه ما مستحق برد هم بودیم بر روی یک غافلگیری گل خوردیم اما بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم.

استقلال، پرسپولیس، ذوب آهن و سپاهان جز تیم هایی هستند که معمولا تیمشان را خوب می بندند. تراکتور هم امسال تیم خوبی جمع کرده و سرمربی بزرگی به خدمت گرفته است. معمولا تیم هایی که بازیکنان جدید جذب می کنند به زمان نیاز دارند تا به هماهنگی برسند و فکر می کنم تراکتورسازی جز تیم هایی است که در ادامه لیگ می تواند رتبه خوبی کسب کند.


شیری در رابطه با ورزشگاه خالی از تماشاگر یادگار امام عنوان کرد: باتوجه به اینکه تیم ما پرهوادار است و دوست داشتیم در این بازی تماشاگران تراکتور حضور داشته باشند اما بازی بدون تماشاگران برگزار شد که این از هیجان بازی کاست و از جذابیت آن را کم کرد؛ ولی به هر حال با این موقعیت کنار آمدیم امیدواریم دیگر برای تیم های پرهوادار چنین اتفاقی نیفتد و مسابقات همیشه با حضور هواداران برگزار شود.


مدافع میانی نساجی در رابطه با شرایط کلی تیمش تصریح کرد: تیم هایی که معمولا از لیگ یک به لیگ برتر اضافه می شوند تیم هایی هستند که دو حالت دارند یا اینکه اول باید خوب بسته شوند و یا بازیکنان خوبی را جذب کنند و در وهله بعدی سرمربی خوبی برای تیمشان به خدمت بگیرند؛ خوشبختانه ما از این موهبت بهره برده ایم و تنها مشکل ما این است که اکثر بازیکنانی که در فصل قبل خوب بودند از تیم جدا شدند و به همین دلیل دیر به هماهنگی می رسیم که این موضوع هم نیاز به زمان دارد. من فکر می کنم شرایط بازی مان در تراکتور خیلی بهتر از ذوب آهن بود و مطمئن باشید که هفته آینده بهتر از این ها خواهیم شد.

دیدگاه‌ها