کد خبر : 1543398 | 14 مرداد 1397 ساعت 09:27 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

شجاعی و دژاگه روحیه تیمی تراکتور را بالا می برند

سیدی: 2-5-3 باعث شد زیبا بازی نکنیم!

هافبک تراکتورسازی ابراز امیدواری کرد تیمش مقابل استقلال بازی زیبایی انجام دهد و پیروز از زمین خارج شود.

سیدی: 2-5-3 باعث شد زیبا بازی نکنیم!

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم تراکتورسازی از دو بازی اول خود در لیگ برتر هجدهم دو امتیاز کسب کرده و با امید به روزهای آینده کارش را دنبال می کند. شاگردان جان توشاک خوب می دانند که کسب دو تساوی مقابل نفت مسجدسلیمان و نساجی قابل قبول نیست و قطعا باید در آینده کارشان را طور دیگری جلو ببرند.


یوسف سیدی، هافبک ریز نقش و تازه وارد تراکتورسازی درباره تساوی تراکتور مقابل نساجی بیان کرد: به نظرم بازی خوبی در نیمه اول انجام دادیم و مستحق کسب هر سه امتیاز بازی بودیم که متاسفانه موفق به انجام این کار نشدیم. چون ما با سیستم 2-5-3 بازی می‌کنیم و به بازیکنان فشار زیادی وارد می‌شود به همین خاطر است که بازی خوبی از آب در نیامد ولی مطمئنا در بازی مقابل استقلال بازی خوب و زیبایی به نمایش می‌گذاریم تا هواداران‌مان لذت ببرند.


وی درباره محرومیت هواداران تراکتور مقابل نساجی گفت: این کارها فقط در فوتبال ایران اتفاق می‌افتد که هوادار را از حضور در استادیوم محروم کنند، واقعا تصمیم خوبی نیست، جذابیت فوتبال را بگیریم چرا که فوتبال با تماشاگر لذت دارد. امیدوارم که دیگر شاهد چنین تصمیماتی نباشیم و هواداران‌مان همیشه در کنار تراکتور باشند چون قطعا حضور آنها تاثیر مستقیمی در نتایج تیم دارد.


هافبک تراکتور سازی درباره حضور اشکان دژاگه و شجاعی تاکید کرد: اینکه کاپیتان‌های تیم ملی به تراکتورسازی آمدند واقعا اتفاق خوبی بود. مسلما با حضور این دو بازیکن در تمرینات، تیم از لحاظ روحی و روانی وضعیت بهتری پیدا می‌کند و انگیزه در میان بچه‌ها زیاد خواهد شد.


سیدی درباره بازی با استقلال افزود: بازی برابر استقلال از مهم‌ترین بازی‌های ما در این فصل محسوب می‌شود و ما برای کسب برد به تهران می‌رویم تا امتیازات از دست رفته در این دو بازی را جبران کنیم. مطمئن باشید در برابر استقلال همراه با بازی زیبا نتیجه خوبی هم خواهیم گرفت.

دیدگاه‌ها