کد خبر : 1543504 | 14 مرداد 1397 ساعت 15:18 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

کف قرارداد امسال از قرارداد سال گذشته بالاتر است؛

چرا بازی‌های لیگ‌برتر تبلیغات محیطی نداشت؟

صادق درودگر رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ می گوید که به دلیل برخی مشکلات در هفته های اول و در برخی بازی ها تبلیغات محیطی نخواهیم داشت.

چرا بازی‌های لیگ‌برتر تبلیغات محیطی نداشت؟

صادق درودگر رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ در خصوص عدم وجود تبلیغات محیطی در 6 دیدار از هفته دوم رقابت های لیگ برتر در گفتگو با "ورزش سه" گفت: خب ما سر جزئیات قرارداد بحث داشتیم. در بازی های هفته ای که گذشت تا آخرین لحظه ما با یک شرکت اپراتور صحبت داشتیم که به هم خورد.


وی ادامه داد: شرکت جدیدی که ما با آنها وارد همکاری شده ایم، درست است که تجربه بسیار بالایی در حوزه تبلیغات دارد ولی در فوتبال تجربه زیادی ندارند.


رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ با اشاره به جلسه ای که امروز میان آنها و شرکت مورد نظر برگزار شد، توضیح داد: امروز روی جزئیات مختلف بحث داشتیم. چیزهایی که می خواستیم به عنوان تضمین مصوب شد تا در آینده با مشکل مواجه نشویم.


درودگر در مورد اینکه چرا در بازی های هفته دوم در 6 استادیوم تبلیغات محیطی وجود نداشت، اظهار داشت: با چند شرکت باید قرارداد امضاء می کردند که چون با ما به توافقات نهایی نرسیده بودند، این امر میسر نشد.  در دو سه هفته آینده هم شاید در برخی از استادیوم ها تبلیغات نداشته باشیم ولی از هفته چهارم پنجم به بعد تبلیغات محیطی استادیوم‌ها پر می شوند.


درودگر در مورد مبلغ تبلیغات محیطی و رقم دقیق آن اظهار داشت: راجع به مبلغ توافق شد. مبلغ را الان اعلام نمی کنیم ولی صد در صد پس از اینکه قرارداد به امضای آقای بهاروند (رئیس ازمان لیگ فوتبال ایران) برسد، اعلام می شود. این رابدانید که کف مبلغ توافق شده از کل مجموع قرارداد سال گذشته بالاتر است و قرارداد مثبت و خوبی به شمار می رود.


مدیرعامل تراکتورسازی در مورد کارهایی که برای عقد این قرارداد انجام شده، توضیح داد: امسال واقعا کار کارشناسی شد. جلسات مختلفی گذاشتیم که دیگر مشکلات پرداخت که سال های گذشته وجود داشت را نداشته باشیم. مسائل مالیاتی وجود داشت؛ مسائل بیمه ای وجود داشت؛ و بسیاری مسائل دیگر. البته شرکت طرف قرارداد خیلی از این ها را نمی پذیرفت ولی در نهایت قانع شد.

 

مدیرعامل جدید تراکتورسازی در مورد درخواست خود برای خروج از کمیته بازاریابی با توجه به مسئولیت سنگین حضور در باشگاه تبریزی تاکید کرد: قطعا اگر من به کار خود در باشگاه تراکتورسازی ادامه دهم، نیاز به فرد دیگری است که این مسئولیت را به عهده بگیرد ولی در شرایط فعلی با توجه به اینکه کار را شروع کرده بودیم و نصفه و نیمه مانده بود، پیگیری کار را انجام دادم و به نتایج خوبی هم رسیدیم.

دیدگاه‌ها