کد خبر : 1544020 | 16 مرداد 1397 ساعت 18:37 | 30.6K بازدید | 0 دیدگاه

قلق گلزنی به این تیم را می دانم 

نقی‌زاده: دو گل به استقلال زدم باز هم گل میزنم

هافبک تراکتوری ها می گوید پیش از این در دو دیدار رفت و برگشت به استقلالی ها گلزنی کرده ام به همین دلیل ترسی از بازی با این تیم ندارم. من باز هم می توانم دروازه آبی پوشان را باز کنم.

نقی‌زاده: دو گل به استقلال زدم باز هم گل میزنم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا نقی زاده هافبک جوان تراکتور در مورد دیدار این تیم مقابل استقلال و شرایط فعلی تراکتوری ها به صحبت پرداختیم. او  گفت: 

 

صد در صد آماده و پر انرژی هستم

 

با مصدومیت شدیدی که در فصل گذشته گرفتارش شده بودم فصل قبل را از دست دادم ولی خوشبختانه با فاصله که بین دو فصل افتاد با تمرینات اختصاصی زیر نظر پزشک و مربی اختصاصی توانستم خودم را به آمادگی برسانم و از ابتدای فصل با انرژی در خدمت تیم هستم.

 

تراکتور از صفر ساخته شده است

 

همانطور که خودتان می بینید تراکتور تیمی است که از صفر ساخته شده است و هیچ نشانی از تراکتور سال قبل ندارد. این کار را خیلی سخت می کند چرا که نیاز به زمان داریم تا تبدیل به تراکتوری شویم که همه از آن انتظار دارند. البته نیاز به زمان بهانه برای عدم نتیجه گیری نیست و در دو هفته گذشته نیز بابت از دست دادن دو امتیاز بازی ها شرمنده هواداران شده ایم و از این هفته باید جبران کنیم.

 


قطعا توشاک خارجی ها را با شناخت قبلی انتخاب کرده است

 

آمار و ارقام نشان می دهد که خارجی های جذب شده بازیکنان خوبی هستند و با چنین عقبه ای تا به حال در لیگ ایران کم دیده ایم و وقتی خوشبین تر میشویم که با نظر مستقیم توشاک جذب شده اند و اگر با تیم هماهنگ شوند قطعا برای تراکتور وزنه های قابل اتکایی خواهند شد. 

 

اشکان و شجاعی انتظارات را بالا برد

 

به نظر من خبر تراکتوری شدن اشکان دژاگه و مسعود شجاعی یک شوک به فوتبال ایران وارد کرد. حتی خوش بین ترین تراکتوری هم انتظار چنین نقل و انتقالی را در این برهه نداشتند ولی خدایی حاج رضا زنوزی برگ برنده را رو کرد و همه شوکه شدند و الان با این دو بازیکن بزرگ انتظارات از تراکتور تازه ساخته شده بالا رفته و وظیفه ما سنگین تر شده است.

 

استقلال را بیش از حد بزرگ نکنید

 

بعد از بازی با نساجی در میکسدزون در مورد بازی با استقلال سئوال می کردند که برایم عجیب بود و اینکه چرا استقلال را بیش از حد بزرگ می کنند؟ استقلال هم یک تیم مثل بقیه تیم هاست و بازی با این تیم حساسیت خاصی برایم ندارد و البته هواداران ما دوست دارند که در آزادی این تیم را شکست دهیم و ما هم تلاش میکنیم که مثل دفعات گذشته این تیم را در آزادی شکست دهیم.

 

رفت و برگشت گل زده ام و باز هم میزنم

 

تو سال های گذشته به استقلال خوب گل زده ام و به نوعی قلق اش دستم آمده. فصل گذشته مصدوم بودم ولی پارسال در هر دو بازی رفت و برگشت گل زدم و سال قبل آن بازی رفت بازی کردم و گل زدم و سال قبل تر باز هم در بازی با استقلال گل زدم و در کل رفت و برگشت به آنها  گل زدم و این بازی هم اگه خدا بخواد گل میزنم.

دیدگاه‌ها