کد خبر : 1544307 | 18 مرداد 1397 ساعت 10:53 | 37.9K بازدید | 0 دیدگاه

دل مشغولی های توشاک در آستانه بازی حساس؛

3 هافبک و 1 مهاجم تراکتور کدام‌ها هستند؟

تراکتور در حالی روز جمعه به مصاف استقلال می رود که یکی از پرمهره ترین تیم های تاریخ خود را در اختیار دارد و کار توشاک برای انتخاب بازیکنان هجومی بسیار سخت است.

3 هافبک و 1 مهاجم تراکتور کدام‌ها هستند؟

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان آذربایجان در این فصل سیستمی متفاوت با فصول قبلی را تجربه می کنند. آن ها با 3 مدافع، 2 وینگ بک، 3 هافبک و یک مهاجم به مصاف رقبا می روند و همین موضوع کار سرمربی تیم برای انتخاب ترکیب را بسیار سخت می کند.

 

توشاک معمولا پست وینگ بک های راست و چپ را به علی اسماعیلی و یوسف سیدی می سپارد. این احتمال می رود که باتوجه به تجربه کم علی اسماعیلی، سرمربی بریتانیایی تراکتور از دانیال اسماعیلی فر در این قسمت بهره ببرد، هرچند که او تمایل دارد دانیال را در پست های هجومی استفاده کند. همچنین شاید رضا شربتی و یوسف سیدی مهره های تراکتور در این قسمت باشند.

 

همچنین بعید است بازیکنی غیر از علی طاهران در پست هافبک دفاعی حضور داشته باشد. 

 

اما چالش اصلی برای انتخاب بازیکن در پست های هجومی تر است. جایی که توشاک برای بازیکنان مقابل طاهران که هافبک راست و چپ هستند باید از بین مهدی پور، اسماعیلی فر، پهلوان، دژاگه، شجاعی، هری فورستر، یوکیا سوگیتا و... 2 مهره را انتخاب کند. شجاعی و دژاگه نیمکت نشین های قطعی هستند و اگر اتفاق خاصی نیفتد هری فورستر به همراه یکی از ستاره های سابق ذوب آهن در این قسمت بازی می کنند و دیگر مهره ها به تناوب در طول بازی استفاده می شوند.

 

به طور مثال اگر قرار به کنترل بازی باشد، مهدی پور یا شجاعی می توانند به میدان بیاید یا اگر فورستر با کمبود انرژی روبرو شد، سوگیتا، دژاگه و پهلوان گزینه های توشاک هستند.

 

در خط حمله باتوجه به درخشش در بازی قبلی آنتونی استوکس از ابتدا به زمین می رود.

دیدگاه‌ها