کد خبر : 1544382 | 18 مرداد 1397 ساعت 15:38 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

جذابیت‌های دیداری که نمی‌توان از دست داد؛

چالش قدیمی زیر سایه حضور اشکان و مسعود

روز آینده دو تیم تراکتورسازی و استقلال یکی ازحساس ترین و جذاب ترین دیدارهای هفته سوم لیگ هجدهم را در ورزشگاه آزادی برگزار می کنند.

چالش قدیمی زیر سایه حضور اشکان و مسعود 

به گزارش "ورزش سه"، چند سال پیش بود که مهدی رحمتی پس از یک فصل حضور در تیم فوتبال پیکان به استقلال بازگشت و محسن فروزان که یک فصل در چارچوب دروازه آبی پوشان ایستاده بود، مجبور شد به سیاه جامگان و مشهد کوچ کند تا دوقطبی میان این دو گلر مطرح سال های اخیر فوتبال کشور شکل بگیرد.


این حواشی وقتی سیاه جامگان و استقلال بلافاصله پس از جدایی فروزان از استقلال به مصاف هم رفتند و این دو گلر از برخورد با هم اجتناب کردند هم بیشتر به چشم آمد تا همواره دیدارهایی که یک سوی آن فروزان و یک سوی آن رحمتی قرار دارد، مورد توجه اصحاب رسانه باشد. 


با این حال روز آینده بیشترین توجهات روی مسعود شجاعی و اشکان دژاگه خواهد بود؛ کاپیتان های تیم ملی که با حضور خود حرارت ویژه ای به لیگ برتر بخشیده اند. شجاعی سال هاست که از فوتبال ایران دور بوده و دژاگه هم احتمالا اولین حضور خود در لیگ برتر را در ورزشگاهی تجربه می کند که چندان با آن غریبه نیست و سال ها با پیراهن تیم ملی در آن به میدان رفته است.


تراکتورسازی با سرمربی نام آشنای خود جان توشاک ولزی یکی از جذابیت های لیگ هجدهم است. این مربی با سیستم 2-5-3 تیمش را برابر حریفان آرایش می دهد؛ سیستمی که اگر در ورزشگاه آزادی و مقابل دیدگان هواداران آبی پوش به درستی جواب ندهد می تواند روز سختی را برای این تیم تبریزی و البته محسن فروزان رقم بزند که در چارچوب دروازه قرمزپوشان تبریزی خواهد ایستاد.


روز آینده به چند دلیل نباید تماشای دیدار دو تیم تراکتورسازی و استقلال را از دست بدهیم؛ اول اینکه سابقه بازی های این دو تیم نشان می دهد می توانیم انتظار بازی مهیجی داشته باشیم؛ دومین دلیل اولین حضور مسعود شجاعی و اشکان دژاگه در لیگ برتر فوتبال ایران است و در نهایت هم می توانیم به دوگانه رحمتی و فروزان اشاره کنیم که همواره کری خاصی میان آنها در بازی های رو در رو برقرار بوده است و بازی روز آینده نیز مستثنی نخواهد بود. 


البته این ها تنها بخشی از جذابیت دیدار دو تیم استقلال و تراکتورسازی است که روز آینده با دو سرمربی اروپایی و سرشناس به مصاف هم می روند.

دیدگاه‌ها