کد خبر : 1544610 | 19 مرداد 1397 ساعت 15:57 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

ناظمی: پول هتل تبریز را باشگاه خودمان پرداخت کرد

سرپرست تیم سپیدرود رشت اعلام کرد که پول هتل تبریز را مسئولان این باشگاه پرداخت کرده‌اند و باشگاه گسترش فولاد هیچ نقشی نداشته است.

ناظمی: پول هتل تبریز را باشگاه خودمان پرداخت کرد

به گزارش "ورزش سه" تیم سپیدرود رشت در سومین دیدار خود در لیگ هجدهم از ساعت 18 امروز در تبریز به مصاف گسترش فولاد تبریز می‌رود. شاگردان خداداد عزیزی دو دیدار ابتدایی خود در لیگ برتر را با نتیجه سنگین 3-0 و 6-1 به ترتیب مقابل سایپا و سپاهان واگذار کردند و حالا به دنبال کسب اولین امتیاز خود هستند. 


این باشگاه رشتی که پیش از سفر به تبریز در تهران با مشکلات زیادی رو به رو شده و حتی به دلیل عدم تسویه حساب با هتل از پرواز جا مانده بود، در نهایت با اتوبوس به این شهر سفر کرد و حالا با یک روز تاخیر مقابل شاگردان فیروز کریمی قرار می‌گیرد.


حال شایعاتی به وجود آمده است که پول هتل سپیدرود در رشت را مسئولین گسترش فولاد پرداخت کردند. افشین ناظمی، سرپرست سپیدرود در این خصوص گفت:  باشگاه گسترش فولاد تبریز به ما لطف کردند و پیشنهاد این موضوع را به ما دادند. اما ما خودمان پول هتل بین‌المللی تبریز را پرداخت کردیم و باشگاه گسترش دخالتی نداشت. در ادامه می‌توانم از آن‌ها تشکر کنم که به ما با انجام بازی روز جمعه موافقت کرده و کمک بزرگی کردند. 


وی در ادامه تاکید کرد: تمام بازیکنان ما سرحال هستند و همگی به دنبال کسب نتیجه از این بازی و پایان دادن به ناکامی‌های خود هستیم و امیداریم با ارائه نمایش دلپذیر به نتیجه دلخواه خود برابر گسترش فولاد دست پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها