کد خبر : 1544614 | 19 مرداد 1397 ساعت 17:11 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب سپیدرود برابر گسترش فولاد مشخص شد

خداداد عزیزی 11 مرد خود برای بازی مقابل گسترش فولاد تبریز را مشخص کرد.

ترکیب سپیدرود برابر گسترش فولاد مشخص شد

به گزارش "ورزش سه" تیم سپیدرود رشت عصر امروز در سومین دیدار خود به مصاف گسترش فولاد تبریز می‌رود و پس از پشت سر گذاشتن دو باخت سنگین به دنبال کسب اولین امتیاز خود در لیگ هجدهم است.
حال خداداد عزیزی با ترکیب زیر تیم خود را میدان می‌فرستند:


به مانند دو بازی گذشته کوروش ملکی درون دروازه سپیدرود می‌ایستد و سنگربان این تیم رشتی خواهد بود. میلاد شیخ‌سلیمانی و میثم تهیدست دو دفاع مرکزی سپیدرود هستند و عمق خط دفاعی را پوشش می‌دهند. میلاد قربان‌زاده به جای حسین کعبی در سمت راست دفاع این تیم قرار گرفته است و امین جوادی مقدم جوان هم به جای محسن ایران‌نژاد در سمت چپ خط دفاعی را پر می‌کند.


در خط هافبک محمدرضا مهدوی و محمدرضا خرسندنیا به عنوان دو هافبک دفاعی جلوی خط دفاعی خود قرار می‌گیرند و فاز دفاعی سپیدرود را قوی‌تر از قبل خواهند کرد. پویا نزهتی و حسین ابراهیمی به عنوان وینگر راست و چپ و رضا معقولی به عنوان هافبک طراح رو در روی گسترش فولاد ایفای نقش خواهند کرد.


مهرداد بایرامی، مهاجم جوان و تازه وارد سپیدرود هم به عنوان مهاجم نوک توسط خداداد عزیزی درون ترکیب این تیم قرار گرفته است.

 


ترکیب سپیدرود رشت:
کوروش ملکی، میلاد شیخ‌سلیمانی، میثم تهیدست، میلاد قربان‌زاده، امین جوادی مقدم، محمدرضا مهدوی، محمدرضا خرسندنیا، پویا نزهتی، حسین ابراهیمی، رضا معقولی و مهرداد بایرامی

دیدگاه‌ها