کد خبر : 1544652 | 19 مرداد 1397 ساعت 19:33 | 27.6K بازدید | 0 دیدگاه

بونوچی: با رونالدو دیگر 0-1 از رئال عقب نیستیم!

لئوناردو بونوچی، مدافع ایتالیایی یوونتوس در اولین کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازگشت به تورین شرکت کرد.

بونوچی: با رونالدو دیگر 0-1 از رئال عقب نیستیم!

به گزارش "ورزش سه"، بونوچی تابستان سال قبل بعد از حواشی فراوان ترجیح داد تورین را به مقصد میلان ترک کند اما تنها بعد از گذشت یک فصل دوباره تصمیم خود را تغییر داده و به زعم خود به خانه بازگشت.

 

1325960

 

بونوچی گفت: "به خانه بازگشتم و دلم برای اینجا تنگ شده بود. من از باشگاه، مدیر و ایجنت خود تشکر می کنم که توانستم دوباره به اینجا برگردم. می خواهم سطح بازی خود را بالا ببرم و می دانم که باید پاسخ سوالات را با فداکاری و میل به پیروزی در زمین بدهم.

 

رابطه ام با آلگری بسیار خوب است. سال قبل چند بار هم روبرو شدیم و بعد از بازگشت من با هم دست دادیم. متوجه شدم اتفاقاتی که موجب عصبانی شدن من در گذشته شده بودند واقعیت نداشتند و حالا من خوشحالم که به جایی که به آن تعلق داشتم بازگشته ام.

 

من طرفداران را درک می کنم و به آنها احترام می گذارم. سوت ها و هو شدن را می پذیرم و این به خودم بستگی دارم که آنها را تبدیل به تشویق کنم. من حرفه ای رفتار کرده و تا جایی که توانستم از پیراهن میلان دفاع کردم ولی به هر حال واکنش هایی ایجاد شد.

 

با آمدن رونالدو حالا اگر به رئال مادرید برخورد کنیم، بازی دیگر با یک گل به سود حریف نیست و این یک مزیت برای ما خواهد بود. یوونتوس؟ من طرفدار یوونتوس هستم و از وقتی به دنیا آمده ام یوونتوسی بودم."

دیدگاه‌ها