کد خبر : 1544740 | 19 مرداد 1397 ساعت 23:37 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

حمودی و کریمی؛ چهره‌های ویژه اصفهان(عکس)

پیکان با دوندگی و جنگندگی بالا توانست از بازی دشوار نقش جهان نیز به سلامت عبور کند تا به امید کسب امتیازات کامل در بازی های آسان تر باشد.

به گزارش" ورزش سه"، پیکان با برنامه به مصاف سپاهان آمده بود و می دانست که نود دقیقه پرفشار را در نقش جهان پیش رو دارد. در بازی نقش جهان اما چند چهره ویژه حضور داشتند که بی شک یکی از آن ها علی حمودی مدافع راست این تیم بود.

 

حمودی یکی از باتجربه ترین بازیکنان پیکان است که سابقه بازی در سپاهان را دارد. مدافع راست پیکان در در لیگ چهاردهم همراه سپاهان در همین شهر اصفهان جام قهرمانی را بالای سربرد. او اما بعد از این قهرمانی به خاطر مشکل کارت معافیت مجبور به ترک اصفهان شد و بعد از خدمت سربازی اش به پیکان پیوست. او در لیگ های شانزدهم و هفدهم همراه پیکان دو مقام ششم را در لیگ تجربه کرد و حالا در 32 سالگی یکی از بازیکنان موثر تیمش در ساختار دفاعی است. او در دفاع راست پیکان برابر سپاهان عملکرد خوب و دوندگی بسیار بالایی داشت و در پایان بازی از شدت خستگی روی زمین چمن نقش جهان افتاد.


اما یکی دیگر از چهره های ویژه این بازی امیرحسین کریمی هافبک دفاعی پیکان بود که پیش از پیکان بازیکن سپاهان بوده است. کریمی هم امروز در هافبک پیکان با هافبک های تکنیکی و خطرناک سپاهان نود دقیقه جنگید و توانست در یک امتیاز به دست آمده بازیکن موثری باشد.

 

1326030

 

1326031

 

1326032


عکس: شهرام شریفی

دیدگاه‌ها