کد خبر : 1544803 | 20 مرداد 1397 ساعت 10:34 | 55.9K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید ماچالا از نمایش ستاره ایرانی

اولین برد الاهلی در فصل جدید لیگ ستارگان با درخشش بازیکنان ایرانی این تیم مقابل القطر به ثبت رسید تا سرمربی کهنه کار این تیم به تمجید از نمایش ستاره های خود بپردازد.

تمجید ماچالا از نمایش ستاره ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، الاهلی بعد از شکست در بازی اول مقابل الریان شب گذشته در حالی که محمدرضا خانزاده را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت تا تنها از امید ابراهیمی به عنوان هافبک بازیساز پشت سر دو مهاجم بهره ببرد با درخشش ستاره های ایرانی الاصل خود موفق به چشیدن طعم اولین برد فصل مقابل القطر شد.


الاهلی با دو گل علی فریدون مهاجم ایرانی الاصل خود همین طور نمایش فوق العاده امید ابراهیمی موفق به ثبت این برد شیرین شد تا میلان ماچالا سرمربی اهل جمهوری چک بعد از بازی با تمجید از تاثیرگذاری ابراهیمی در روند حرکتی این تیم از او به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تازه وارد به قطر نام ببرد.


نکته جالب این که روزنامه استاد الدوحه نیز امروز در گزارش خود از جدال الاهلی با القطر تصویری از جنگ امید ابراهیمی با بازیکنان القطر را منتشر و مدعی شد حضور ستاره ایرانی و پاس های فوق العاده او برای زوج خط حمله الاهلی تفاوت ها را در میدان رقم زد تا سبزپوشان به اولین برد شیرین این فصل خود برسند.

 

1326119

دیدگاه‌ها