کد خبر : 1545085 | 21 مرداد 1397 ساعت 11:58 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت تراکتوری‌ها از جان توشاک

هواداران تیم تراکتورسای علی رغم نارضایتی از عملکرد تیم‌شان همچنان از جان توشاک حمایت می کنند.

حمایت تراکتوری‌ها از جان توشاک

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور برای دومین سال پیاپی شروعی ضعیف در لیگ داشته است. آن ها فصل گذشته با یحیی گل محمدی از 3 بازی نخست امتیازی نگرفتند و در ادامه هم باتوجه به محرومیت نقل و انتقالاتی، عملکرد قابل قبولی نداشتند. اما با این حال هواداران تراکتورسازی تا نیم فصل، از یحیی گل محمدی و بازیکنان جوانش حمایت کردند اما ناگهان در نیم فصل دوم و در شرایطی که تیم در حال شکل گیری بود، به انتقادات شدید از او پرداختند که به اخراج گل محمدی منجر شد.

 

این فصل سرمربی آن ها جان توشاکِ ولزی است. کسی که سال های سال روی نیمکت تیم های بزرگ اروپایی بود و حالا در تبریز حضور دارد. او با تراکتور عملکرد خوبی نداشته اما هواداران تراکتور همچنان حامی اش هستند. آن ها معتقدند تیم محبوبشان فعلا از هماهنگی لازم برخوردار نیست و در ادامه می تواند با توشاک موفق باشد.

 

این روزها در تبریز بیش ار هر کس دیگری، از تیم نقل و انتقالاتی ابتدایی انتقاد می شود. آن هایی که پیش از حضور توشاک چند بازیکن را به تیم اضافه کردند که در چند بازی اخیر عملکرد خیلی خوبی نداشته اند.

 

حال امروز در حالی تمرین تراکتور در حضور هواداران برگزار خواهد شد که تی تی ها قرار گذاشته اند در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی، شعارهای حمایتی از توشاک سر دهند. تراکتور در پایان هفته سوم با 2 امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد.

دیدگاه‌ها