کد خبر : 1545390 | 22 مرداد 1397 ساعت 16:06 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

توشاک، نقش واسیلی و تونی را اجرا می کند؟ (عکس)

جان توشاک امیدوار است در پایان فصل همچون واسیلی گوجا و تونی اولیویرا برای تراکتوری ها قهرمانی به ارمغان بیاورد و به سومین مربی قهرمان در تیم تراکتور تبدیل شود.

به گزارش "ورزش سه"، جان توشاک نامدارترین مربی فوتبالی است که تاکنون در تبریز حضور داشته است. او به سبب سه دهه سابقه درخشان مربیگری مورد توجه مالک جدید تی تی ها قرار گرفت و حالا باید ارزش هایش را به فوتبال دوستان آذربایجانی نشان دهد.

 

شاگردان توشاک در سه هفته نخست لیگ نتوانستند به نتایج مورد نظر برسند اما آثار ناامیدی در چهره هیچ یک از ارکان تیم تراکتور دیده نمی شود و آن ها با هدایت سرمربی سابق رئال مادرید، مصرانه به دنبال هدفشان هستند.

 

چند روز قبل صادق درودگر مدیرعامل تراکتورسازی، هدف این تیم در لیگ هجدهم را کسب سهمیه آسیایی عنوان کرد اما باتوجه به کادرفنی قدرتمند و بازیکنان نامدار که تیمی کهکشانی ساخته اند، انتظار هواداران از این تیم تنها و تنها قهرمانی در لیگ است.

 

پیش از توشاک، تونی اولیویرا و واسیلی گوجا موفق به کسب جام قهرمانی شده بودند. اولیویرا که همین چند سال پیش با علی کریمی، جواد کاظمیان و... قهرمانی حذفی را به ارمغان آورد و واسیلی گوجا هم در سال های میانی دهه 70 موفق به کسب چند جام محلی و البته نایب قهرمانی جام حذفی و لیگ دسته دوم شده بود.

 

1326829

دیدگاه‌ها