کد خبر : 1545595 | 23 مرداد 1397 ساعت 14:52 | 9.1K بازدید | 1 دیدگاه

با تمام وجود با حریفان بازی می کنیم

فلاته: هدف عربستان المپیک است

تیم ملی عربستان اولین حریف تیم ملی امید ایران در رقابت های بازی های آسیایی جاکارتا در اندونزی مدعی است که با آمادگی کامل پا به این مسابقات گذاشته است.

فلاته: هدف عربستان المپیک است

به گزارش"ورزش سه" تیم ملی عربستان اولین حریف تیم ملی امید ایران در رقابت های بازی های آسیایی اندونزی 2019 است. این در حالی است که تا چند روز قبل کادرفنی تیم ملی امید ایران کمترین اطلاعات را راجع به تیم ملی عربستان داشتند چرا که فیلمی از بازی های این تیم وجود نداشت اما طی روزهای اخیر کرانچار و آنالیزورهایش توانستند به بازی های این تیم دسترسی داشته باشند. با این وجود عربستانی ها معتقد هستند با آمادگی کامل در این رقابت ها شرکت کرده اند. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال حمزه ادریس فلاته  مدیر تیم المپیک عربستان در آستانه آغاز مسابقات تیم المپیک عربستان در جاکارتا و پیش از انجام اولین مسابقه مقابل ایران گفت: «پیش از آغاز رقابت ها باید بگویم ما با آمادگی کامل مسابقات را آغاز خواهیم کرد اما هدف نهایی آماده سازی تیم و کسب تجربه لازم به منظور حضور در مسابقات مقدماتی المپیک و صعود به بازی های المپیک 2020 توکیو خواهد بود.»


او افزود: «نباید فراموش کنیم که در این بازی ها هدف دیگری را دنبال می کنیم. ما با تمام وجود با حریفان خودمان رقابت خواهیم کرد و امیدواریم نتایج شایسته ای در این بازی ها کسب کنیم.»


بازی تیم ملی ایران در برابر عربستان فردا پنجشنبه ساعت 16 به وقت ایران برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها