کد خبر : 1545746 | 24 مرداد 1397 ساعت 08:22 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

داریو اسکودری: داستانِ اراده و انصاف

اسکودری، بازیکن جوانی که دورتموند پایش ایستاد

داریو اسکودری، بازیکن جوان بوروسیا دورتموند، دو سال بعد از آنکه پزشکان به او گفتند دیگر هرگز نمی‌تواند فوتبال بازی کند، بار دیگر به میدانها بازگشت تا پا به توپ شود.

اسکودری، بازیکن جوانی که دورتموند پایش ایستاد

به گزارش "ورزش سه"، اسکودری که حالا 20ساله است دو سال پیش درست زمانی که در آستانه‌ی ورود به تیم اول باشگاه دورتموند بود، در سپتامبر 2016 در یکی از مسابقات لیگ جوانان یوفا در مقابل لژیا ورشو با مصدومیت وحشتناک زانوی چپ مواجه شد.


تیم پزشکی از بدترین احتمال ممکن می‌ترسیدند. جراح اسکودری مصدومیتش را بدترین مصدومیت قابل تصور اعلام کرده بود. در واقع همه چیز پاره شده بود : رباط‌ها، عضلات و تاندون‌ها. ولی اسکودری، از تسلیم شدن خودداری می‌کند. و حالا 23 ماه بعد، این دفاع راست ایتالیایی بعد از مدتها صبر و انتظار، در بازی دوستانه‌ی ذخیره‌های بوروسیا دورتموند در مقابل لونر اس‌وی، به عنوان یار تعویضی در نیمه‌ی دوم به میدان فرستاده شده و بازی کرد.


این داستان نشان می‌دهد اسکودری چه  شخصیتی دارد ولی در عین حال باید به باشگاه دورتموند هم به خاطر حمایت‌هایی که از بازیکن جوان‌شان کرده‌اند تبریک گفت. کسی که حالا می‌تواند رویای خود برای بازی کردن در میادین فوتبال به عنوان فوتبالیست حرفه‌ای را تحقق بخشد.


باشگاه دورتموند علاوه بر اینکه در دوران بهبودی و توانبخشی اسکودری همیشه در کنار او بوده، در همان روزها اعلام کرده بود که اگر بدترین اتفاق ممکن بیفتد و اسکودری مجبور به کنار گذاشتن فوتبال بشود، باشگاه پرداخت هزینه‌ی تحصیلات او در رشته‌ی دانشگاهی مدیریت ورزشی را تقبل خواهد کرد تا بتواند در بیرون از مستطیل سبز برای خود زندگی بسازد.

دیدگاه‌ها