کد خبر : 1545763 | 24 مرداد 1397 ساعت 09:42 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

ترابزون به هواداران ایرانی می نازد(گزارش)

حضور دو ستاره ایرانی در جمع بازیکنان ترابزون اسپور باعث شد این روزها تمرینات این تیم با اتفاقات جالب توجهی روبرو شود؛ از جمله حضور مداوم یک جوان 15 ساله ایرانی در تمرینات ترابزون.

ترابزون به هواداران ایرانی می نازد(گزارش)

به گزارش "ورزش سه"، همان طور که پیش بینی می شد با انتقال رسمی دو ستاره ایرانی به جمع بازیکنان ترابزون اسپور در این فصل از رقابت های سوپرلیگ توجه ایرانی های مقیم ترکیه به این تیم پرطرفدار بیشتر جلب شد تا جایی که یکی از همین طرفداران توجه سایت باشگاه را به خود جلب کرد.


مانی عسگری که از دو سال گذشته همراه خانواده اش از ایران به ترکیه کوچ کرد هر روز مسیری طولانی را با دوچرخه طی و با رساندن خود به تمرینات تیم در کمپ اختصاصی باشگاه به تشویق مجید حسینی و وحید امیری می پردازد، اتفاقی که حسابی توجه گروه رسانه ای ترابزون را به خود جلب کرد تا کلیپی تصویری از طرفدار جوان ایرانی خود تهیه کنند.

 

1327258


در این کلیپ جدید ترین طرفدار ترابزون اسپور این گونه خود را معرفی کرد.«مانی عسگری هستم، پانزده ساله. دو سال است که در ترابزون زندگی می‌کنم. پدرم نقاش است. من اینجا در هنرستان، نقاشی می‌خوانم. فوتبال را خیلی دوست دارم. می‌دانستم امیری و حسینی به ترکیه می‌آیند. بعد این خبر را در اینترنت دیدم».


او در ادامه با اشاره به این که طرفدار کدام تیم داخلی است، گفت:« من تیم استقلال و اخبار پیرامون تیم ملی ایران را دنبال می‌کنم. در سایت استقلال دیدم حسینی باشگاه را ترک کرده و قرار است به ترابزون بیاید. بعد به اینجا، به مقر باشگاه آمدم و سه ساعت منتظر ماندم چون  حالا دیگر می‌شود گفت ترابزون اسپوری هستم».

 

1327257

 

1327255


مانی در ادامه به تشریح نخستین حضور خود در ورزشگاه و خاطره اش از طرفداران ترابزون پرداخت.« اولین بار که به استادیوم رفتم بازی فنرباغچه و ترابزون اسپور بود. هواداران ترابزون خیلی خوب و پرشور بودند. به نظرم ایران و ترابزون خیلی شبیه هم هستند. ما در ایران، در خیابان‌ فوتبال بازی می‌کردیم. اینجا هم در خیابان فوتبال بازی می‌کنند. مردم در ایران فوتبال را دوست دارند، اینجا هم همین طور،من هم فوتبال را دوست دارم  فوتبال را خیلی دوست دارم  ولی دوست داشتن کافی نیست. می‌خواهم فوتبال بازی کنم. اینجا با امیری و حسینی روبرو شدم  آنها هم فوتبال را در خیابان شروع کرده‌اند».


جوان 15 ساله ایرانی با اعتراف به این که وحید امیری به او توصیه بزرگی کرده است، افزود:« امیری به من گفت امیدت را هیچ وقت از دست نده چون من هم فوتبال را از خیابان شروع کردم. برای همین دلم می‌خواهد مثل آنها بشوم ، مثل آنها فوتبال را از خیابان شروع کرده‌ام و دلم می‌خواهد مثل آنها یک روز در تیم ملی بازی کنم. الگوی من مسوت اوزیل است  چون او هم مثل من بود، یک بازیکن مهاجر ولی به تیم ملی راه پیدا کرد. هدفش را دنبال  کرد و زحمت کشید تا یک فوتبالیستِ بزرگ شد و جام جهانی را فتح کرد تازه، مثل من هم چپ‌دست است(باخنده)».

 

1327254


مانی عسگری در پایان این گفتگوی جذاب ستاره های ایرانی ترابزون را این گونه معرفی کرد:« امیری خیلی سریع است  در جام جهانی به پیکه لایی زد. حسینی هم 22ساله است، فوتبالیست و مدافع خوبی است. حسینی خیلی جوان و از این هم بهتر می‌شود. دلم می‌خواهد امیری کلی گل بزند و حسینی هم خوب دفاع کند تا با این درخشش تیم نتایج خوبی بگیرد. به عنوان جدیدترین طرفدار این باشگاه برای ترابزون در این فصل از سوپرلیگ با دو هموطنم آرزوی موفقیت می‌کنم».

 

1327253

دیدگاه‌ها