کد خبر : 1545773 | 24 مرداد 1397 ساعت 10:01 | 28.5K بازدید | 0 دیدگاه

آقااوغلو: خواسته‌های مرتضی تمامی ندارد، انتقال منتفی است

رسمی: انتقال پورعلی گنجی به ترابزون اسپور منتفی شد

رئیس باشگاه ترابزون اسپور پیرامون آخرین وضعیت نقل و انتقالات به صورت رسمی از منتفی شدن حضور سومین ایرانی در این تیم خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، احمد آقااوغلو با اعلام رسمی منتفی شدن انتقال مرتضی پورعلی‌گنجی به ترابزون، از منتفی شدن تلاش باشگاه برای جذب ذکی یاوور، بازیکن تیم گنچلر بیرلیغی هم خبر داد و گفت:« خواسته‌های مرتضی تمامی ندارد. برای همین انتقال او را لغو کردیم. در مورد ذکی یاوروم هم باید بگویم فعلاً به او فکر نمی‌کنیم».


آقا اوغلو درباره‌ی پروژه‌ی جدید نقل و انتقالات این باشگاه، آنتونی بازیکن بیرشبا گفت:« باشگاه آنتونی 1.1 میلیون یورو می‌خواهد و می‌گوید این مبلغ باید نقد پرداخت شود. گفت و گوهای ما در این مورد ادامه دارد».


آقا اوغلو درباره‌ی خبرهای منتشرشده مبنی بر پیوستن ستاره‌ی ترابزون یوسوف یازیجی به رئال سوسیداد هم گفت:« به ما نه چیزی پیشنهاد شده و نه از این شایعات خبری داریم. بعضی‌ها چیزهایی می‌گویند ولی قرار نیست به حرف هر کسی اهمیت بدهیم. اگر با مبلغ مد نظر ما موافقت کنند ممکن است بنشینیم و مذاکره کنیم. در حال حاضر رقم‌هایی که سر زبانها است با آنچه ما می‌خواهیم خیلی تفاوت دارد».


آقا اوغلو درباره‌ی شایعات مبنی بر استعفای خیرالدین حاجی صالح‌اوغلو، معاون باشگاه گفت:« خیرالدین دو روز مرخصی خواسته است. خیلی خسته شده و می‌خواهد کمی استراحت کند. ما هم موافقت کردیم. استعفایی در کار نیست».

 

1327261

دیدگاه‌ها